Fantasy - str 127

  • Murtagh - 28 (fanfiction)

    - Kiedy im powiesz? – zapytał młodzieniec, patrząc na siedzącą nad papierami Nasuadę. Kobieta podniosła głowę i wzruszyła lekko odkrytymi ramionami. - Jeszcze się nie ...

  • Murtagh - 22 (fanfiction)

    Miarowy łopot skrzydeł Ciernia, którymi smok poruszał bardzo leniwie oraz stosunkowo ciepły wiatr, uspokoiły Nasuadę, która w głębi serca bardzo obawiała się tej ...

  • Fremione r.XXIV

    - Więc czego tu jeszcze stoisz? Leć do niej! – warknął Malfoy, by ukryć, że tez jest wstrząśnięty wiadomością. Gdy tylko drzwi się za nim zamknęły, odezwała się ...

  • "Loki"-Sezon 2-Rozdział 6

    Pałac, jeśli w ogóle można go tak nazwać, składał się z wielkiej góry sięgającej, aż do warstwy chmur, z niej wylewały się liczne wodospady piekielnie gorącej lawy ...

  • Odwet cz. I

    Rozdział I Piękna kobieta, gładziła lekko zaokrąglony brzuch. Wiedziała że musi działać zdecydowanie. Nie mogła jednak pozwolić sobie na błędy. Nie w takim momencie ...

  • Mundo Misterioso cz. 35

    Muzyka: One Direction - Perfect Chłopak odwrócił się i spojrzał na mnie. Kiedy po raz kolejny, poczułam na sobie jego spojrzenie, przeszedł mnie dreszcz. Zmarszczył ...

  • Kuglarz - prolog -

    Jest to niestety niedokończone opowiadanie, ktore pisałam razem z Karo, którego częściowo już znacie :-P Mam nadzieję, że się wam choć trochę spodoba ;-) Rynek o tej ...

  • Mroczny Cień-Rozdział 22

    – Legolasie dobra robota, nikt się za bardzo nie przejął masakrą w pensjonacie, ile złota zgarnęliście na tym wielkim napadzie? – Dragon zwrócił się do jadącego ...

  • Torri - dziecko z gwiazd ROZDZIAŁ 3

    Rozdział III Dirtsa SPADŁ ŚNIEG, CO BYŁO OZNAKĄ NADCHODZĄCEGO OCIEPLENIA. Wkrótce nadeszła wiosna i śniegi stopniały. Przez całą zimę Olvier uczył chłopców jak ...