Dramaty - str 2

  • Dildo cz. 11

    - Prawie bym zapomniałem mojego kochanka. – powiedziała to takim tonem, jakby to było zupełnie normalne. Podniosła swoje fioletowe dildo, a następnie zauważyła, jak ...

  • Dildo cz. 1

    Niniejszy fragment opowiadania, nie jest mojego autorstwa. Pochodzi z jednej z zagranicznych stron. Został tylko przeze mnie przetłumaczony. Jest to incest, i to chwilami dość ...

  • Dildo cz. 5

    Następnego ranka, Nicole obudziła się przede mną, co było bardzo niezwykłe. Jej majtki leżały obok mnie na łóżku. Kusiło mnie, żeby zawinąć je wokół mojego ...

  • Dildo cz. 2

    - Przypuszczam, że zwykłe wibratory byłyby dobre dla orgazmu wywołanego z penetracji, podczas gdy inne wibratory mogą również stymulować łechtaczkę. Nicole zachichotała ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 65

    Jedno szarpnięcie za ramię wystarczyło, by Grzegorz wybudził się ze zbyt płytkiego snu. Przetarł twarz dłońmi i od razu skupił wzrok na twarzy Elizy, która pochylała ...

  • Za mało - Rozdział 31

    Ostrzegam, że jest tutaj fragment +18. ___________________________ Szymon Wpatruję się w brata, nie mogąc zrozumieć, dlaczego w ogóle pomyślał, że jego wizyta w moim ...

  • Dildo cz. 3

    - To już przyszło! – Nicole wbiegła do salonu z białym kartonowym pudełkiem w dłoniach. Moje serce natychmiast zaczęło bić szybciej. Opadła na podłogę u stóp mojego ...

  • Dildo cz. 14

    Dłoń Nikole, zaczęła powoli poruszać się w górę i w dół. Penis wolno zaczął odzyskiwać siły i wigor. Cholera, nie powinienem był do tego dopuścić. Byłem jednak ...

  • Dildo cz. 6

    Popatrzyłem na zegarek i jęknąłem. Była druga w nocy. Poczułem jak kołdra się uniosła i po chwili Nicole leżała obok mnie. - Coś się stało? – mruknąłem sennie ...

  • Dildo cz. 4

    Minęło kilka dni. Był piątek wieczorem i siedziałem w fotelu oglądając telewizję, po pracowitym tygodniu pracy. Byłem kompletnie wykończony, a po kilku wypitych piwach ...

  • Dildo cz. 9

    Miałem przekroczyć kolejną linię, o której dobrze wiedziałem, że nie powinienem jej przekraczać, ale nawet kiedy się upominałem, moja dłoń jakby samoczynnie rozpinała ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 64

    Cisza jaka zalegała między Pawłem i Elizą, stawała się co raz bardziej krępująca. Stali na klatce schodowej po przeciwnych stronach korytarza i bardzo starali się na ...

  • Moja macocha to brudna zdzira

    Czyli opko lużno oparte na motywach serialu "Szkoła Przetrwania". O, tego. https://youtu.be/WxsmcNSSyyQ Uwaga! +18 Wulgaryzmy, Seks z nastolatkiem zmanipulowanym przez dorosłą ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 63

    Nikola siedziała w uczelnianym bufecie w towarzystwie Wojtka. Opierając się na stoliku mięła w dłoni papierową serwetkę. Jej oczy były mętne od nadmiaru smutku. To już ...