Dramaty - str 4

  • Ciało Boże

    – Aniu, może jeszcze serniczka? – Jak tak będziesz ją zachęcać, to nigdy nie doczekamy się wnuków. – Oj, dajcie spokój dziewczynie, zdrowo wygląda. – Kochana, ale ...

  • Nowa Ja (33)

    - Dlaczego to robisz? - No cóż z powodu pieniędzy.. ale też zemsty.. - Zemsty? Przecież nikomu nic złego nie zrobiłam.. - Wiem, że na pewno coś złego zrobiłaś nie ...

  • Za mało - Rozdział 30

    Natalia Stoję niedaleko stołu, nie mogąc oderwać oczu od Szymona. Wygląda fantastycznie w czarnej koszuli. Moja rodzina przyjęła go wyjątkowo ciepło. Mama może ...

  • Bejbe

    „Wjechałbyś mi w dupę, przystojniaku? Ciekawe, czybym krzyczała” — nie powiedziała nigdy, przenigdy. Mimo to, panowie praktycznie od zawsze ochoczo dzielili się z nią ...

  • Nowa Ja (32)

    Otworzyłam oczy i nic nie widziałam, powtórzyłam tę czynność kilka razy, po kilku minutach widziałam tylko duże kolorowe, właściwie to same ciemne plamy.. - Słyszysz ...

  • Bestia cz. II

    Niebieskie kwiaty na jej sukience. Tamten wieczór, kiedy przemokli na deszczu. Krople wody na jej miękkiej, ciepłej skórze. Niebieska pościel okrywająca jej nagie ciało ...

  • Rosyjska ruletka

    Autor: Przystojniaczek Daria - to delikatnej budowy ciała blondynka, mająca 167cm wzrostu o pięknych dużych błękitnych oczach, pochodząca z woj. Lubuskiego, która od ...

  • Dildo cz. 21

    - Jestem potworem seksualnym! – krzyknęła i zaczęła łaskotać mnie w najwrażliwszych miejscach, rozśmieszając mnie jak dzieciaka. - Wiem, że chcesz już zasnąć, ale ...

  • Nowa Ja (34)

    Widziałam tylko ciemność.. czułam ból, lecz nie fizyczny, a psychiczny.. - Obudź się, no dalej.. nie mamy czasu!- słyszałam, ale nic nie widziałam.. - No dalej, mała ...

  • To nie miało tak być – Blackie

    UWAGA!!! ZAWIERA BRUTALNE I NIESMACZNE TREŚCI! Nie dała rady się ruszyć, nie miała siły myśleć, oddychać, istnieć… nie miała siły na nic. Nie była pewna, czy głos ...

  • Terapeutyczna Miłość

    WSTĘP Odkąd sięgam pamięcią zawsze miałam problemy z własną samooceną. Już w przedszkolu było pod górę, a potem wcale nie lepiej. Swój pierwszy dzień w szkole ...

  • The ghostwriter: Buried

    Powoli wyjmuję pierścionek, obracając go palcami pod światło. Musiał być drogi - brylant ma dość spore rozmiary, a we wnętrzu obrączki dostrzegam wygrawerowane ‘For ...

  • The ghostwriter

    - Do widzenia, Ana. - mówi, oficjalnym gestem podając mi rękę. Zatapiam się na moment w tych smutnych, szarych oczach, które nie tak dawno temu skradły mi serce. Nadal nie ...

  • Za mało - Rozdział 34

    +18 Natalia – Kłamałaś – zarzuca mi Szymon, odsuwając od siebie pusty talerz. – Miały być frytki, a zaserwowałaś mi sałatkę. – Z kurczakiem – przypominam ...