Komediowe - str 2

  • „Co to to nie!” – część 61 i 62

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 61 Lidia Jest piękna słoneczna niedziela. Robimy spontaniczną wycieczkę do zoo. Z głośnika samochodu ...

  • Pani Burmistrz i Dobra Zmiana

    Opowiadanie z elementami bdsm. Elementy humoru dodałem gratis :) Nazywam się Paula Domingues. Przez 11 lat byłam burmistrzem miasteczka gdzieś w środkowych Stanach. Nie podam ...

  • I weź tu pisz...

    Siedziałem przed laptopem, słuchając muzyki i myślałem... nad pisaniem, a raczej nad tym, co napisać. Muzyka wdzierała się do umysłu, jakby chciała pomóc w tym dumaniu ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 13

    Część stricte głupia (jak na trzynastkę przystało), ale to nic. Czasem trzeba się powygłupiać... dla zdrowotności :D Iguś, nadal chcesz mleka? :lol2: – Posadź ...

  • Niekulturalnie kulturalny lub odwrotnie?

    O tak, biblioteki, zawsze je lubiłem. Ciche, spokojne, a przede wszystkim kulturalne miejsca. Dokładnie tak. Przychodziłem, wybierałem książkę. Podchodziłem do nazwijmy to ...

  • W gąbkę pójdziemy drodzy panowie

    W dzisiejszej gazecie Andrzej Bonowy przeczytał newsa. Jakoby pan Seba Podpaska dokonał wielkiej rzeczy. Spuścił w kanał trochę procentów, aby pomóc kobietom w tych ...

  • Zoo

    Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie ...

  • Spowiedź melepety

    Parodia opowiadania "Wyznanie celebryty" autorstwa AlexaAthame. Informuję, iż tekst nie jest w żadnym stopniu ironią w stronę osoby Alexa, po prostu oryginał ...

  • Okno ewakuacyjne

    – Dobra lej, nie będziem czekać aż się rozmrozi – rzucił Maruś z plączącym się językiem. Oczka miał trochę „bardziej” już wtedy, gdy do nas przyszedł ...

  • Truskawkowe trouble

    To był zwyczajny dzień. Nic szczególnego, można by rzec. Tylko ja i truskawki. Całe mnóstwo truskawek, w końcu taka już była ta pora roku. Jadłam je na okrągło. Wcale ...

  • Miś

    Dałem mu w mordę bez gadania. Nie będzie mi dziewczyny pieprzył. Ciota, po jednym uderzeniu stracił przytomność. Takie coś według niej jest lepsze ode mnie? Wolne żarty ...