Komediowe - str 5

  • Frywolne wybryki natury, czyli "W to mi graj"

    Parodia "Demonów i Aniołów" autorstwa Cama123. Opowiadanie napisane za zgodą autorki. Enjoy! *** Za górami, za lasami, żył se koleś z fujarkami... No nie, no bądźmy ...

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Rozmowa dwóch pań i pana

    ,, Rozmowa dwóch pań i pana” Spotykają się dwie sąsiadki. Jedna z nich jest z mężem. Są w supermarkecie. - O! Jaka niespodzianka! Co tam Helcia u ciebie słychać? Dawno ...

  • Czarna dziura

    Witajcie! Dziś chciałabym podzielić się z Wami radością wywołaną przeczytaniem pewnego niesamowicie INTERESUJĄCEGO opowiadania i pokrótce spróbować jakoś racjonalnie ...

  • Przejęzyczenie

    Zgodnie z obietnicą, Pani prezes K. *** Wczoraj zadano mi bardzo głupie pytanie: "Czy wiesz, co to jest przejęzyczenie?” Myślę sobie: "O co chodzi, co to za pytanie? To ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony 2

    Jako, że moja kochana KatiaZula napisała, iż czeka na fun, praca z dedykacją dla niej! :kiss: *** O, jest następne. Czy ona ma z tego fun? – pomyślał "twórca”, widząc ...

  • ,, Pech?"

    ,, Pech?” Dzisiaj Piątek trzynastego Bardzo wredny, co wiem z tego I niewiele go przypada W roku całym, tak się składa. A by tego było mało W moim domu coś się stało Bo ...

  • ,, Obietnica obżartucha"

    ,, Obietnica obżartucha” 12.04.2018 Dziś zajadam masło orzechowe Bardzo pyszne jest i zdrowe Bardzo dobrze dba o serce Ciągle myślę, więcej, więcej! I kanapkę z ...

  • Padłeś, powstań i walcz cz.1

    Hejka jestem Moreloff, to moje pierwsze opowiadanie w życiu i chciałbym was prosić o konstruktywną krytykę. Opowiadanie jest o tematyce piłkarskiej, przeplatającej się z ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • Spać mi się chce

    Kurwa mać chce mi się spać lecz mam przejebane spać mi jest nie dane. To szumy, to wiski POZAMYKAĆ PYSKI! Stukają, pukają, zdrzemnąć się nie dają. Dopiero południe ...

  • DZIEŃ MĘŻCZYZN

    Ja dopiero się dowiedzieć, że dziś mamy święto chłopa, na śmierć, kurde, zapomniałam, co za lipa, co za wtopa. Ale przecież polska dama jest dzień cały zabiegana ...