Szurnięta Katarzyna cz. 11
Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...
Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...
Od kiedy pamiętam, zawsze podniecało mnie wrażenie, że jestem podglądana. Kiedy w czasie studiów mieszkałam na stancji, właściciel mieszkania podpatrywał mnie gdy się ...
/////////////////// SEN MARTY O BOHUNIE Zasnęła. Szybko pojawił się sen. Oto w eleganckiej bordowej sukni jest na jakimś balu. To chyba Sylwester w jej miasteczku. Sami ...
Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...
Sid spoglądał na szpital. Nie dostrzegł w nim niczego szczególnego, żadnych odrapanych ścian, brunatnych plam, czy zapachu sików. Odbiegało to od dotychczasowych ...
Wuj nasz Bakali Produtko był najznakomitszym w dziejach kulturystą w Murzinowie. Rok za rokiem wygrywał lokalne zawody pakerów, jego atutem były szerokie plecy. Swej pasji ...
Stryj Pryncypiusz nie miał łatwego życia w pożyciu. Żona jego, będąc absolutnym antytalentem elektrycznym, co rusz psuła rozmaite sprzęty. Sztandarowym przykładem było ...
Dziadek nasz Antracyt Borysko należał do tych dziadów, których nie znosi się najbardziej. Gdy się na coś uparł, a upierał się stale na coś, to nie było zmiłuj ...
W naszej rodzinie niejeden jej członek zajmował się profesją kulinarną; szwagier naszego kuzyna, dla przykładu, został zatrudniony w pewnym nadmorskim pensjonacie, jako ...
We wszystkich większych i mniejszych miejscowościach "turystycznych", w sezonie organizowane są jarmarki. Nie inaczej jest w Murzinowie, a to - ze względu na swoją ...
Dziać się to będzie w niedalekiej przyszłości. Nasz potomek, Wodzisław Wędzidełko, będzie przedstawicielem pierwszego rocznika, który skorzysta z nowego systemu ...
Seba Dzisiaj opowiem wam historię, która spotkała mnie i parę lat temu, miałem wtedy 18 lat, a wtedy człowiek myśli inaczej. Zdecydowałem się na to dopiero teraz po ...
Z góry informuję, iż określenia użyte w opowiadaniu w żadnym wypadku nie mają podtekstu rasistowskiego czy jakiegokolwiek innego, obraźliwego. *** Biały Murzyn, pisarz ...
Parodia "Demonów i Aniołów" autorstwa Cama123. Opowiadanie napisane za zgodą autorki. Enjoy! *** Za górami, za lasami, żył se koleś z fujarkami... No nie, no ...