Thrillery - str 3

  • Zniewolona cz.2

    Więzy wkurwiały coraz bardziej, trąc boleśnie skórę, poruszyłam więc dłońmi, próbując choć trochę zluzować uścisk. Moje wysiłki, niestety, okazały się ...

  • Zniewolona cz.3

    Zapaliło się niewyraźne mdłe światło, umieszczona pod sufitem, wisząca na słowo honoru, bujająca się żarówka była tak brudna i stara, że nie robiła większej ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 34| Świat się nie zawalił

    Rozmówiłam się z szefem, przeprosiłam za to, że wybiegłam z pracy, obiecałam, że odrobię nadgodziny. Oczywiście, nadal współczuł mi z powodu tragicznej śmierci ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 4| Niczego się nie spodziewał

    Pół nocy spędziłam na czytaniu w Internecie wszystkiego, co tylko udało mi się znaleźć o Nathanie. Wyszłam na balkon z mrożoną herbatą w wysokiej szklance, którą ...

  • Paź królowej – 08| Punkt dla mnie

    – Nie, szefie, nie mam pojęcia, co tam się stało… Połączenie się zerwało? Może sprzęt się zepsuł? Padły baterie? Cholera… co za pech… No nic, wpadnę do ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 8| Zostanie ze mną już na zawsze

    Amelia i ja - na zapas - życzymy wszystkim Wesołych Świąt! :) Wróciłam do mieszkania, w którym na szczęście nie było Dana. Nie chciałam się mu tłumaczyć z mojego ...

  • Paź królowej – 30| Obalona Królowa

    Nic już mi nie zostało. Żaden cel. Żaden motyl. Pozbawiono mnie władzy. Obalono, wygoniono z królewskiego tronu. Częściowo sama na to pozwoliłam. Wciąż analizowałam ...

  • Paź królowej – 09| Naprawdę jesteś aż taką suką?

    Sprawa była zakończona. David zdradził żonę. Moje zadanie było skończone. Poszłam do agencji, by przekazać dowody. Szef był zadowolony, ale ja nie do końca ...

  • Zniewolona cz.7

    Facet ruszył krokiem anemicznego modela i z taką samą gracją usiadł naprzeciwko mnie, na drugim końcu stołu. Nie wypowiedział ani słowa, ja również, gdyż ...

  • Rest in waves | III | Victor

    Uprzedzam, że w tej części pojawia się scena gwałtu. Wprawdzie delikatna, ale no... Żeby nie było :) ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 23| Po raz kolejny się pomyliłam

    To już nie były ogólne wiadomości. To były konkrety, które przeraziły mnie do szpiku kości. Tamtej nocy nie zmrużyłam oka i nie udałoby mi się to nawet, gdybym ...

  • Zniewolona cz.10

    Było coraz chłodniej, a potem zrobiło się już tak zimno, że stwierdziłam, iż powiedzenie „zgrzytać zębami” nie zostało wcale przez nikogo wyssane z palca. Lodowaty ...

  • Sunbird - cz. 9

    Wysoka, brązowowłosa kobieta, ubrana w czarny T–shirt i czarną mini z motywem przedstawiającym czerwone róże, z niewielkim plecakiem na plecach wyszła z budynku ...

  • Niebieski tygrys – Rozdział 2| Nie puszczę go wolno

    Mam dobre życie. Zawsze to sobie powtarzam, ilekroć coś się w nim sypie. Mam dobre życie. Nie byłam nigdy bita, molestowana, mam dobrą pracę, mieszkanie, w którym dobrze ...