Komediowe - str 15

  • Spowiedź melepety

    Parodia opowiadania "Wyznanie celebryty" autorstwa AlexaAthame. Informuję, iż tekst nie jest w żadnym stopniu ironią w stronę osoby Alexa, po prostu oryginał idealnie ...

  • Niezapominajki

    Anakinie, proszę cię. Przestań w tej chwili. Mistrz Kenobi właśnie oddawał się wczesnoporannej medytacji, w Zakonnym Ogrodzie Oczyszczenia. Okej. Próbował się oddawać ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 9]

    Dziś może nie będzie jakoś strasznie śmiesznie, ale te myśli są warte zapamiętania. To zdjęcie to definicja miłości. Wszyscy myślą, że jak między moim bratem a mną ...

  • Mini-Tomik Komizmów – teraz szósty zbiór fars wszelakich

    151. „Sama pieściła sobie paluszkami różyczkę i ściskała drążącego ją palanta”. Ciekawe czy mówi o siurku, czy o chłopie? Mam nadzieję, że to pierwsze, facetowi ...

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 8]

    Na początek mała anegdota, nie mająca nic wspólnego z dzisiejszą opowieścią: Jak pisałam, w czwartek byłam kompletnie nieprzytomna. Z tego powodu położyłam się ...

  • ,, Szurnieta Katarzyna cz 9

    Cz. 9 Witajcie moi zagorzali fani! To, co wam powiem, w ogóle nie mieści mi się w głowie. Sama zastanawiam się, jak ja jeszcze funkcjonuję. No, to przez to, że mama ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał czwarty

    – Chcesz łyka? – zapytał Rudolfino, podając szefowi butelkę. – Smodział z Gumijagód, sam upędziłem – pochwalił się z dumą. – Sam? – zdziwił się Mikołaj ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziewiąty zbiór fars wszelakich

    241. „Spotkam się z nim po 18, przyjedzie po mnie. Mam motylki”. Nawet nie chcę myśleć, co to za motylki i co chce z nimi zrobić. :boje: 242. „Przy herbacie, ciastkach ...

  • CCC

    Buty z CCC pasują każdej pannie Buty z CCC jakże będzie jej ładnie Buty z CCC mój miły kup mi szybko Buty z CCC oddam za nie Ci wszystko Każda w Polsce Panienka, co każdy ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 4]

    Sytuacja miała miejsce ze dwa miesiące temu. Przyjechałam w poniedziałek przed zajęciami, jednak byłam spóźniona, bo wyjechałam trochę za późno, a dodatkowo po drodze ...

  • Co w Lolowie piszczy cz. 10

    Przepraszam, że takie krótkie, nie mam sił :sad: – Wyluzuj, Margerytka ma czasem humory, przejdzie jej. Kup u niej kieckę i sprawa się wyprostuje – rzekła Dygu. – ...

  • Kszyk - cz.3 (Narzeczona zabójcy)

    Gdy detektyw z całą resztą dotarli na miejsce, skąd dobiegł wystrzał, było już za późno. Na ziemi leżał technik policyjny, a nad nim stał Rurk z pistoletem w ręku i ...