W ogniu namiętności pożądających miłości - odcinek 2534871209
Pablo Etrusco wraz ze swoją nową wybranką serca, Marią Juanitą de la Scorbolora Fratullą, przechadzał się po parku w ciepły słoneczny dzień. Myśli Pabla błądziły ...
Pablo Etrusco wraz ze swoją nową wybranką serca, Marią Juanitą de la Scorbolora Fratullą, przechadzał się po parku w ciepły słoneczny dzień. Myśli Pabla błądziły ...
Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...
(Oklahoma Bob)Witam w kolejnym odcinku „Wiadomości z dupy”. Przejdźmy od razu do gości… (dźwięk dzwonka telefonicznego) (Oklahoma Bob)Kolejny fan. Halo? (Fan) Tu ...
Wielkie dzięki Duygu za pomoc. :kiss: Zdanie, o którym była mowa, nosi tytuł: "304". Bardzo, BARDZO podbiło ono moje serce :rotfl: *** 301. „Wszyscy śpiewali mi ...
Tamtego dnia Charles przyszedł do pracy przebrany za kurczaka i zaczął głośno gdakać. Wszyscy patrzyli na niego jak na wariata. Dopiero gdy dowiedzieliśmy się, że zamiast ...
– Fajna ta powieść, naprawdę chciałbym wypożyczyć – wyjęczał Babolek, gapiąc się na Dygu maślanymi oczyma. – No nie wiem, raczej nie pożyczamy ludziom spoza ...
– Jasiu, wstawaj, czas do roboty. – Nie mam sił. – Wstawaj, mówię, zaraz wschód słońca – ponaglała Małgosia. – Ale... ale ja nie mogę. Nie zapłaciłem ...
,, Miłość do…” 17.04.2018 Wiję się i telepie Jak szczur zamknięty w sklepie Uczucia gdzieś mi kiełkują Tylko ciebie poszukują. Na gadanie nie mam weny W głowie ...
Siedziałem przed laptopem, słuchając muzyki i myślałem... nad pisaniem, a raczej nad tym, co napisać. Muzyka wdzierała się do umysłu, jakby chciała pomóc w tym dumaniu ...
Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...
,, Przestroga” Dużo piję, czasem palę, Głowa mnie nie boli wcale, Najważniejsze, to mieć gest. - Czy w lodówce piwko jest? Czytam dużo, lecz dowcipy, Czasem przejrzę ...
Tak jakoś mi się wzięło na głupotki. Jeśli uda się wywołać wasz uśmiech, to i tak będzie miło:) *** – Teoretycznie tak pytam, czy wolisz pan młode? – Tak ...
Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...
Na końcu, a raczej na początku regału, znajdowała się duża, elektroniczna, dotykowa tablica. Na ekranie widniało zielone kółeczko, a pod nim witał napis: „Wciśnij, a ...