Komediowe - str 12

  • Kszyk-cz.6 (Epilog i rozwolnienie akcji)

    Michael zaginął i najpewniej zginął. Znaleźli tylko jego palec. To było bardzo stresujące. - Czy to na pewno nie jest to, co myślę? - zapytał komisarz. - Nie, to na sto ...

  • „Co to to nie!” – część 33 i 34

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 33 Lidia Coś cudownego! Najpierw Majka „strączek fasoli” uczepiła się krzywodzioba, następnie Aśka ...

  • Suchy łeb

    BASED ON TRUE STORY :( Otworzyłam Worda, i znów zawiesiłam, z pomysłami krucho, chęci się pozbyłam. Siedzę i się wkurwiam, mam dość tak się wgapiać, pusta kartka ...

  • Frywolne wybryki natury, czyli "W to mi graj"

    Parodia "Demonów i Aniołów" autorstwa Cama123. Opowiadanie napisane za zgodą autorki. Enjoy! *** Za górami, za lasami, żył se koleś z fujarkami... No nie, no bądźmy ...

  • Rozterki...

    Siedzi Smakosz na kanapie, z nudów się po dupie drapie, „coś by chętnie się wychlało”, tak mu w głowie zaświtało. Może cydra lub piweczko, wódki, wina, spirtu ...

  • Kinga i więzień – wersja po tuningu

    Jestem czterdziestoletnią kobietą, mam długie czarne włosy oraz duży cyc Pracuję w pudle jako klawiszka. Zakładam białą bluzkę (ledwie mieści tenże cyc) i ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał drugi

    – Ależ jesteś niekreatywna, trzeba było użyć łyżki do butów – zbeształ facet, który ubrany w kożuch i tysiąc innych, ciepłych szmat, cały się już spocił. – ...

  • Kszyk - cz.1

    Detektyw i komisarz przybyli na miejsce zbrodni. Pod drzewem znaleźli nieruchomo leżące ciało. - Czy to...? - zaczął detektyw. - Nie, to tylko śpiący funkcjonariusz. Za ...

  • Kszyk - cz.2 (Mylny trop)

    Detektyw i komisarz dotarli na miejsce, gdzie wyłowiono z rzeki ciało niedoszłego zabójcy. Był ubrany w czarny golf, spodnie tego samego koloru, a na głowie miał ...

  • Babole – Gówniana Poezja

    Znalazłam ten wierszyk przypadkowo w wiadomościach, po latach, i myślę se: wrzucę, a co tam :D Podziękowania dla Spekera za pomoc. :kiss: *** Znacie wiochę "Wielkie ...

  • „Co to to nie!” – część 53 i 54

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 53 Lidia – Koralgolciu, jesteś w stu procentach pewien, że nie potrzebujesz mnie na miejscu? – pytam Mariana ...

  • Bajka o wibratorze

    Cześć, to opowiadanie jest trochę inne od poprzednich, takie z lekkim poczuciem humoru;) ********************* Dawno, dawno, temu za górami za lasami w dziwacznej krainie ...

  • „Co to to nie!” – część 21 i 22

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 21 Lidia Nie zaprzeczam, torcik jest bardzo dobry i jeszcze lepiej prezentuje się na twarzy Mariana, lecz nie ...