Komediowe - str 11

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał trzeci

    – I co teraz? Na siódemce nie pociągniemy – burknął Mikołaj, gapiąc się na Rudolfina. – To może do Ciotki Zgagi, ona na pewno coś poradzi? – zasugerował rogacz ...

  • Mini-Tomik Komizmów – zbiór fars wszelakich

    Witajcie, kochani! Dawno nas nie było, więc chyba czas znowu trochę porozrabiać. Otóż dziś chcielibyśmy podzielić się z Wami cudami współczesnego „pisarstwa” ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • Formy krótkie #58 AKACJA I SZLABAN

    „Jedziesz w teren” – usłyszałem dzisiaj od szefowej. Dwa miesiące minęły od mojego poprzedniego razu, ale tego się nie zapomina jak jazdy na rowerze, a przynajmniej ...

  • Szurnięta Katarzyna cz 2

    Cz. 2 Hejka! Tęskniliście za mną? Ja za wami też. Nie spałam cała noc obmyślając, co mogłoby mi się przyśnić. Myślałam o zimnych lodach czekoladowych, których nie ...

  • Vader Niespalon, Elf Thrandek i "Shrek".

    +18 bo dużo wulgarków. Wychodzę z założenia że nawet gdy Thranduil przeklina, to brzmi w mej wyobraźni nader elegancko. ^^ _____ Król Elfów, tudzież Imperator całego ...

  • Z pamiętnika dwudziestoletniej pseudofilolożki [part 1]

    Stwierdziłam, że zrobię taką serię, żeby czasem poopisywać coś śmiesznego z życia. Dajcie mi znać, czy się podoba:) Uwielbiam Włochów. Włosi są mega specyficzni ...

  • Kulturysta i samowolka

    Wuj nasz Bakali Produtko był najznakomitszym w dziejach kulturystą w Murzinowie. Rok za rokiem wygrywał lokalne zawody pakerów, jego atutem były szerokie plecy. Swej pasji ...

  • „Co to to nie!” – część 39 i 40

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 39 Lidia „Mmmm” Marian mógłby mieć zatopione usta w mojej „mumu” przez 24/7. Takie przyjemne uczucie! ...

  • Drabble - Szczęściara

    W końcu się udało! Wreszcie cię mam, mam cię i nie puszczę. Po tylu latach niepowodzeń, nietrafnych wyborów, jesteś! Od teraz będzie inaczej, dasz mi szczęście ...

  • Okno ewakuacyjne

    – Dobra lej, nie będziem czekać aż się rozmrozi – rzucił Maruś z plączącym się językiem. Oczka miał trochę „bardziej” już wtedy, gdy do nas przyszedł ...

  • Kot i pies

    Kot i pies Zapierdala piesek po całym podwórku, Wciąż myśli o piłce, wciąż myśli o sznurku, A kot wyjebane od świtu do zmroku, I tak cały tydzień, co miesiąc, co ...

  • Szurnięta Katarzyna

    Szurnięta Katarzyna Cz. 1 Witajcie. Mam na imię Katarzyna, ale wolę, jak mówią na mnie Kasia. A wszystko przez moją sąsiadkę, która też ma tak na imię. Ma dwadzieścia ...