Komediowe - str 9

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony 2

    Jako, że moja kochana KatiaZula napisała, iż czeka na fun, praca z dedykacją dla niej! :kiss: *** O, jest następne. Czy ona ma z tego fun? – pomyślał "twórca”, widząc ...

  • „Co to to nie!” – część 15 i 16

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 15 Lidia Jakiś hałas, jakby coś spadło na ziemię, zmusza mnie, abym otworzyła powiekę. Światło włączonego ...

  • Hipermarket

    Kiedyś to opowiadanie zostało usunięte, ale doszłam do wniosku - a niech se będzie. WCHODZĘ i od razu przerażenie! "Co, do jasnej cholery, przecież jest poniedziałek!” ...

  • Z cyklu "bzdetki wieczorne" – 8. Z mączki do rączki

    8. – Cześć, kochanie, co u ciebie? – Ktoś poduchę popruł w niebie. Ciągle coraz bardziej biało. Jeszcze rano mnie przewiało... – Daj no rączkę... rety! Zimna! ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • „Co to to nie!” – część 29 i 30

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 29 Lidia Mija parę sekund, zanim realizuję, o co biega. Mrugam szybko powiekami, odprowadzając Marianello ...

  • Z bocianiego gniazda - Igrce

    Uff... No jezdem... Już żem myśloł, że się do tego zafajdanego (ptaki jak wiadomo fajdają na prawo i lewo bez wyraźnego powodu) gniazda nie wdrapie. Takie to wszystko po ...

  • Mój chleb powszedni cz.1

    Zaczynam odczuwać to wszystkimi zmysłami. Boże tylko nie to... To znowu ta niekorzystna dla mnie wyprawa do sklepu odzieżowego. To jedna z tych nieprzyjemnych rzeczy dla ...

  • „Co to to nie!” – część 31 i 32

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 31 Lidia Z pewnością ziomeczek myśli, iż uderzy w dzwoneczek za wymieniony zameczek. Może i faktycznie ten ...

  • „Co to to nie!” – część 35 i 36

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 35 Lidia Gdy słyszę historię Mariana, dochodzę do wniosku, że źle go oceniłam. Klatkę piersiową ściska ...

  • Z bocianiego gniazda - Wreszcie w Łunji

    Mateczko przenajświętsza! Jak tu cudnie! Jak tu piknie! A jakie gniazdo... Aż dech zapira... Błyszczy się, jak za przeproszeniem psu jajca... I to wszystko się tak bez noc ...

  • Drabble - Ortografjo kohana

    – Wyświecht, do odpowiedzi – nakazuje nauczycielka polskiego. – Studenci przygotowali zadanie. – Ale pani prof… – Bez dyskusji! – Baba nie ustępuje i otwiera lewe ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Z tablicy ogłoszeń ADM

    UWAGA !!! Informacja jakoby lina nośna tego dźwigu osobowego była przetarta, bądź naderwana i zagraża bezpieczeństwu jest plotką i nie ma swojego potwierdzenia w ...