Komediowe - str 7

  • Zoo

    Parodia opowiadania "Zwierzyniec" autorstwa Somebody. Dziękuję, słońce :kiss: *** Na początku był pies (leniwy, fajtłapowaty kanapowiec). Pies, jak powszechnie wiadomo ...

  • Spać mi się chce

    Kurwa mać chce mi się spać lecz mam przejebane spać mi jest nie dane. To szumy, to wiski POZAMYKAĆ PYSKI! Stukają, pukają, zdrzemnąć się nie dają. Dopiero południe ...

  • MAGICZNE PRZYGODY KUBUSIA PUCHATKA

    CZĘŚĆ ZEROWA: PHANTOM TENTACLE Wstawał piękny majowy poranek. Tygrysek, Kłapouchy i Królik siedzieli przed domkiem Królika i leniwie sączyli wino "Heracles". - Marchew ci ...

  • „Co to to nie!” – część 19 i 20

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 19 Lidia Kierowana przez Mariana do jego rezydencji, ciągle nie mogę uwierzyć w to, co się stało. W życiu bym ...

  • Krótko i śmiesznie vol.2

    Koniec roku szkolnego. Pod wieczór matka zagląda do pokoju córeczki i znajduje na lóżku następujący liścik: Droga Mamo! Nareszcie koniec szkoły. Dla mnie już na zawsze ...

  • „Co to to nie!” – część 17 i 18

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 17 Lidia Jestem naprawdę wstrząśnięta obecną sytuacją. Spodziewałam się wiele, ale nie włamania do ...

  • Sergiusz45 (In Memory)

    Sergiusz otworzył oczy. No, nie tak od razu wszystkie naraz. Najpierw jedno. Powoli i z dużym trudem, bo ponocna zlepizna trzymała mocno. Łypnął nieco zamglonym jeszcze ...

  • Uprowadzone

    Być może trochę głupkowate, ale się nudziłam, a wiadomo - z braku zajęcia czasem przychodzą ludziom do głowy niezbyt mądre pomysły :) *** UPROWADZONE Z samego rana w ...

  • „Co to to nie!” – część 25 i 26

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 25 Lidia Jaki manipulujący skubaniec! Szalejąca chcica przyćmiewa mi umysł. Kierowana pożądaniem nie ...

  • „Co to to nie!” – część 47 i 48

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 47 Lidia Ubrana w kreację zakupioną przez Mańka oraz szpilki z czerwonym obcasem, wychodzę z Berlingo ...

  • „Co to to nie!” – część 23 i 24

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 23 Lidia Ależ koleś ma ogromne źrenice i jeszcze większe napięcie w portkach. Przyznaję, słowa Mariana ...

  • „Co to to nie!” – część 41 i 42

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 41 Lidia Z trudem otwieram prawą powiekę, aby obczaić, gdzie jestem i co się stało. Przyjebana niczym „funt ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja – strzał szósty

    – Zobacz jaka kolejka – sapnął szef, wskazując paluchem przed siebie. – Oż w mordę! – zakrzyknął Rudolfino, widząc, iż ogonek krasnali, czarownic, elfów ...

  • Przygody Mikołaja, co mnie rozbraja

    – Do jasnej, i znów muszę jechać. Minus piętnaście, ślisko, ciemno, po jaką cholerę mi to? Zamiast siedzieć na dupie i pić grzańca, to nie – ja muszę ciągać się ...