Komediowe - str 5

  • Ucieczka przed licealistkami

    Humorystyczna, krótka rzecz o ataku zombie na szkolnych kumpli z ławki. Zdyszany chłopak usilnie kopał w drzwi szafki. On i jego koledzy znajdowali się zamknięci i ...

  • Bezsenność w Seattle

    Jak zwykle, okazał się źle poinformowany. Wprawdzie w siedzibie Dyrektoriatu plotki rozchodziły się z prędkością większą nawet niż przesył danych zapewniany przez ...

  • MAGICZNE PRZYGODY KUBUSIA PUCHATKA 2

    CZĘŚĆ PIERWSZA: MOSSAD ATTAC Był piękny majowy poranek... Prosiaczek, Kubuś Puchatek, Tygrysek i Królik siedzieli w domku u Kłapouchego. - Leje jak skurwysyn - jęknął ...

  • ZabUjstwo (cz. 1)

    Byłam nowa w nowej szkole. Cóż za ironia, być kimś nieznanym, w nowym miejscu. To normalne, ze byłam nowa, skoro szkoła jest nowa, prawda? W sensie, ze zmieniona, inna, a ...

  • „Co to to nie!” – część 61 i 62

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 61 Lidia Jest piękna słoneczna niedziela. Robimy spontaniczną wycieczkę do zoo. Z głośnika samochodu płynie ...

  • Przyjaciel dresiarza

    To był 3 maj. Wielkie święto, wszędzie powiewały biało-czerwone flagi i dało się odczuć patriotycznego ducha. Spacerowałem po parku, który wydawał się być małym ...

  • Z wizytą u lekarza

    Delikatna matowa szminka w eleganckiej, aczkolwiek dyskretnej czerwieni przejechała po miękkich drżących wargach. To był jedyny słuszny kolor – podkreślał urodę jednak ...

  • Nie zakochuj się w piątek trzynastego

    Są ta­kie dni, kie­dy le­piej nie po­dej­mo­wać waż­nych de­cy­zji. Mo­że­cie mi wie­rzyć lub nie, ale jak za­ra­zy wy­strze­gam się piąt­ku ...

  • DO PRACY, RODACY!!!

    Jak już wiecie, życie pisze najlepsze scenariusze, a więc pokrótce opowiem Wam, jak to się dziś wybrałam na rozmowę w sprawie pracy. Zakładowe "INICJAŁY" zostały ...

  • Oko

    Zarychta wstał i przeciągnął się leniwie. Zamglonym wzrokiem łypną na barłóg i powlókł się do łazienki. Na chwiejnych nogach dotarł do muszli klozetowej, potykając ...

  • Żona Pryncypiusza

    Stryj Pryncypiusz nie miał łatwego życia w pożyciu. Żona jego, będąc absolutnym antytalentem elektrycznym, co rusz psuła rozmaite sprzęty. Sztandarowym przykładem było ...

  • Dla dorosłych

    - Och, Anzelmie! Ty łamago. Mój dziadek jest lepszy w łóżku od ciebie. Ruszasz się jak mucha w smole. - Robię, co mogę. - To staraj się bardziej. Dryluj mnie jak ...

  • ODA DO WYZYSKU

    Z pozdrowieniami dla pracujących na produkcji. Sorry za wykropkowanie nazwy zakładu, ale rozumiecie... Oparte na faktach. ENJOY! ODA DO WYZYSKU Dziś Wam powiem, bo nie wiecie ...

  • Mamo, skąd się wzięła dupa?

    – Mamo, skąd się biorą... – Idź z tym do taty – zdenerwowała się matka. – A w ogóle już przestań mnie wypytywać o te świństwa. – Ale ja chciałem wiedzieć ...