Komediowe - str 3

  • Fabryka życia

    Była siódmym dzieckiem w rodzinie Grzybów. Ostatnim, a zarazem pierwszym, które nie było planowane. Spośród zgodnie czarnogrzywego rodzeństwa, ona jako jedyna oświecała ...

  • O lol ... !

    Pewnego dnia dziewczyna siedziała z chłopakiem na ławce i się całowali nagle usiadł koło nich taki pan z wielkim i fioletowym nosem xD heh xD ... oni się śmiali ...

  • Zemsta

    Ciszę przerwał głośny dźwięk przywodzący na myśl grzmot słyszany w samym środku burzy. Bożydar otworzył oczy z przerażeniem. W pierwszej chwili poczuł ulgę. To był ...

  • „Co to to nie!” – część 1 i 2

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 1 Lidia Jestem Lidia, mam dwadzieścia dziewięć lat i pracuję w pobliskim supermarkecie Dino. Niedawno ...

  • Pojedynek o króla

    Król postanowił się ożenić i zorganizował zawody. Dziewczyna która przebrnie przez trzy bardzo ciężkie zadania zostanie jego żoną. Na zawody zgłosiły się cztery ...

  • Wakacyjna przygoda z kuzynem

    Pamiętam jak ze swoim kuzynem Michałem chodziliśmy na pobliski poligon u dziadków. Nie był to poligon dziadków, ale znajdował się on niedaleko ich siedliska. Biegaliśmy ...

  • LOL24

    TAK... Z NUDÓW! Lol to portal dobrze znany, odwiedzany i kochany, lecz niestety, wspomnieć muszę, że czasami kole duszę. Są tu różne opowieści, ilość w głowie się nie ...

  • Dzień Śmiechuuu .. ;P xD

    A więc tak dziś jest, hmmmmm aha 28 września 2oo9 roku xD ;P Ja Weronika nie poszłam do szkoły bo dostałam zawiadomienie do lekarza na szczepionkę ;P Strasznie się ...

  • Śmiesznie niezręczna sytuacja.

    Pewnego dnia we wsi "Kartony" w której mieszkała Pola zdarzyły się dziwne rzecze. Wyszła na pole by się przejść z widłami, postanowiła przerzucić stos siana w inne ...

  • Cyberseks

    Mój urodzinowy prezent, napisany przez... niestety, nie mogę zdradzić. Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać, żeby tu tego nie wrzucić:) DZIĘKUJĘ ZA ŚWIETNĄ ...

  • „Co to to nie!” – część 3 i 4

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 3 Lidia Kierując się do łazienki, przechodzę obok podwójnego okna balkonowego z nadzieją, że koleś z ...

  • Koszmar z Wyspy Transwestytów - Komedia

    Cześć. To mój pierwszy, krótki one-shot na tej stronie. O czym? Opowiada on o przygodzie Sanji'ego, bohatera popularnej mangi shounen, One Piece. Nie martwcie się, brak ...

  • Spacer z psem

    Jak co wieczór wyszedłem ze swoim amstafem na spacer, tym razem byłem bardziej wkurwiony niż zazwyczaj z powodu napierdalających dzwonów tego jebanego kościoła, który ...

  • Nauka jazdy cz. 2

    Witam, zapraszam na dalszy ciąg Nauki jazdy z ebooka Kocham, kochanym jestem. – Muszę zapalić, normalnie muszę zapalić. – Wyciągnął kolejnego papierosa. – Do ...