Komediowe - str 6

  • Z bocianiego gniazda - Zastępstwo

    Dzień dobry. Dziadek prosił mnie, żebym go tu dzisiaj zastąpił, bo ma biegunkę. Najadł się ponoć biedak razowca z pasztetową, którą dostał kiedyś z UNRY, i biega ...

  • Truskawkowe trouble

    To był zwyczajny dzień. Nic szczególnego, można by rzec. Tylko ja i truskawki. Całe mnóstwo truskawek, w końcu taka już była ta pora roku. Jadłam je na okrągło. Wcale ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony – parodia

    Parodia "Zawracania dupy" autorstwa SOMEBODY. Oryginał do tego stopnia zawładnął moim sercem, że postanowiłam trochę zaświrować :) Dzięki, mała :* *** "Zawracanie ...

  • Bóg , Alkohol , i Kobiety

    Adam siedział, schowany za małym drzewem.Słońce prażyło niemiłosiernie. Małymi Kamyszkami rzucał, w dal przed siebie. Za liści drzewa, spojrzał w niebo. - Boże, coś ...

  • „Co to to nie!” – część 7 i 8

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 7 Lidia Po raz setny zaciskam zęby, kiedy umysł na nowo przetacza pierwsze spotkanie z panem „Numerkiem” ...

  • Ekipa z Trybunału

    Ekipa z Trybunału odcinek trzeci – UFO atakuje – Trybunał kontratakuje ! Była zima. Styczeń, Ferie i bardzo dużo śniegu. Nasza Ekipa spędzała czas na napierdalaniu ...

  • Książe Łokietek

    No i stało się. Zdecydowałem się. Oglądałem go chyba ze sto razy. W snach widywałem go częściej niż gołe baby w okresie dojrzewania. Tak, dziś piękny biały Mercedes ...

  • Babole – Pieśń ku czci Panny Kwarantanny

    Z dedykacją dla Duygu, która wprawiła mnie dziś w głupią i głupszą głupawkę. :crazy: *** Raz, dwa, trzy – jedziemy! Ref: Babole, babole, o ja cię fasolę, pierdolec ...

  • Pomocny Remek

    Była sobota - wreszcie dzień wolny od szkoły. Siedemnastoletni Remek wyszedł spotkać się ze swoją dziewczyną - rok młodszą Eweliną. Ewelina już wcześniej poprosiła ...

  • „Co to to nie!” – część 5 i 6

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 5 Lidia Zaraz mnie szlag jasny trafi! Gościu ma naprawdę nerwy! W głowie roi się wiele słów, które mogłabym ...

  • [OCT] Horror w lesie (Saga Teksańska)

    Niniejsza seria definiuje bezwzględną wyobraźnię dwóch niezależnych autorów, którzy dołożyli wszelkich starań aby trafić do jak najszerszej grupy czytelników za ...

  • Bóg , Alkohol , i Kobiety cz 2

    Telefon tańczył na nocnej szafce, niczym łyżwiarz na lodzie. Gwałtownie się obudziłem i podniosłem go z szafki. - Halo? - odpowiedziałem do słuchawki. - Ty to kurwa ...

  • Namiętność w jeżynie kolczastej (odcinek 1)

    Odcinek 1 (w którym królowa romansu pani Mieciunia spotyka przystojnego ministra) Wszystko zaczęło się od tego, że pani Mieciunia przypadkiem spostrzegła zagubionego ...

  • NFZ Nieuniknione Fiasko Zdrowia

    Zachę­cona slo­ga­nem NFZ… " Tylko pokaż nam gwó­źdź, a my Ci go przy­bi­jemy do trumny”. Wybra­łam się do pań­stwo­wej pla­cówki na kon­sul­ta­cję ...