Komediowe - str 4

  • MYSZ I KOT - HISTORIA I ZAUFANIU

    MYSZ I KOT-HISTORIA O ZAUFANIU Mysz i kot stali nad głęboką studnią, na której dnie znajdowało się mleko i ser. -Kocie, zjedziesz po linie na dół studni. Jesteś ...

  • Krótko i śmiesznie

    Byłem szczęśliwy. Byłem tak szczęśliwy jak tylko mógłbym to sobie wyobrazić. Z moją dziewczyną spotykałem się ponad rok i w końcu zdecydowaliśmy się wziąć ślub ...

  • Biedrona łysa fasola.

    Wiem, wiem głupie :P. ~~~~~~ Pewnego słonecznego dnia szła sobie biedronka przez las. Ponieważ była bardzo malutka wolno przemieszczała się powoli.. A dojście do ...

  • Jak wyglądałby Pan Tadeusz w dobie szalejącego LGBT?

    Potraktujcie to jako dowcip – napisałem to 7 listopada 2010 roku – na rocznicę rewolucji październikowej chyba :) i zupełnie o tym zapomniałem. Jak nie będzie się ...

  • Warszawska skandaliczna telenowela erotyczna...część DRUGA !

    Chłopak wsiada i po chwili nasze spojrzenia się spotykają : dzień dobry Pani Marzeno, co za zbieg okoliczności, właśnie na Marlenke czekałem i - podrzucić Cię ? ...

  • Krótka historia o czasie przeszłym w języku niemieckim

    Pewnego dnia typowy gimnazjalista przyszedł do szkoły na zajęcia. Niestety, los chciał, że był to dzień, w którym owy uczniak miał uwielbiany przez wszystkich język ...

  • Cyga wilkołak

    Za siedmioma górami ,za siedmioma lasami i rzekami i browarami położone było królestwo Króla Bartosza. Wspaniałe to były ziemie, porośnięte lasami, w rzekach pływało ...

  • Szpitalny survival

    Kilka moich wydarzeń z pobytu w szpitalu. Dzień 1: REJESTRACJA: Przyjechałem kolo 8 do szpitala, oczywiście jak na złość kolejki do rejestracji jak za PRL'u. Jeszcze jak by ...

  • Ballada o biuście cudnym.

    Bard: Spocznij panie, racz posłuchać Tej ballady, Która ludziom z dawien dawna wpada w ucho. O Bogini przecudownej. Zechciej spocząć, chluśnij sobie. O jej legendarnym ...

  • ZabUjstwo (cz. 2)

    Ruszyłam do niej, wykończona, wycieńczona. Z tego wszystkiego poczułam nagle coś dziwnego. Odwróciłam głowę w lewo, w prawo, w tył i zobaczyłam jak wypadło mi jelito ...

  • Nocna Przygoda

    W czasach mej młodości grywałem na komputerze po nocach. Mieszkałem wtedy z rodzicami w bloku z wielkiej płyty. Przychodził taki moment nocą gdy świat zamierał, czuć ...

  • Saga Dajspa

    SAGA DAJSPA… Część 1 "Świat należy do nas!!!” Rozdział I "Potężna tragedia w posesji Romana…” Pewnego pięknego dnia świnie uciekły z chlewu… Wieś Dajspa, to ...

  • Życie to gra

    Drogi czytelniku! Opowiadanie zawiera liczne odniesienia do slangu graczy. Aby uniknąć spojlerów, umieszczam słowniczek pod tekstem, gdzie objaśnienia ułożone są zgodnie z ...