Felietony - str 10

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Samotnicy

    Najlepsze rozmyślania zaczynają kiełkować w nocy. Tabun myśli przenika przez głowy milionów ludzi; co ja tak naprawdę robię w życiu? Co się stało, że moje życie ...

  • Oskarżony Adolf K.

    Na Youtube można znaleźć (prawie) wszystko. Rozwój Internetu, który dostarczył nam tanie szybkie łącza, oraz rozwój technologii pozwalającej na założenie sobie tanim ...

  • Mój największy wróg z przyszłości

    Kiedyś to było... Założę się, że przynajmniej raz w życiu usłyszeliście/przeczytaliście ten tekst. Jak to bywa w internecie, te słowa były używane zbyt często ...

  • Szpiegostwo przy pomocy sprzętu IT.

    "Pętla wokół Huawei zaciska się. Firma może być wykluczona z rynku IT w Polsce ABW zatrzymała dwóch pracowników Huawei w Polsce ZOBACZ TAKŻE Coraz większe dylematy w ...

  • Czy to już cenzura we Francji ?

    Bohaterka Francji, święta Kościoła katolickiego, kobieta niezwykła. Joanna D'Arc 592 lata temu wyzwalała Orlean. Jednak regionalna francuska telewizja nie wyemituje filmu ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziewiąty zbiór fars wszelakich

    241. „Spotkam się z nim po 18, przyjedzie po mnie. Mam motylki”. Nawet nie chcę myśleć, co to za motylki i co chce z nimi zrobić. :boje: 242. „Przy herbacie, ciastkach ...

  • Jakie emerytury Polaków ? Przedruki z informacji.

    W sobotę mijają 4 lata, od kiedy Donald Tusk objął stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej. A to oznacza, że od soboty emerytura byłego szefa polskiego rządu ...

  • CHŁODNYM OKIEM ( po wyborach do PE )

    W dyskusjach prowadzonych przed wyborami obstawiałem zwycięstwo zjednoczonej prawicy , ale nikt nie spodziewał się takiej przewagi. Przy okazji tych wyborów padł kolejny ...

  • Warszawski wieczór cz.2

    12:53 Owijam mokre włosy ręcznikiem i wychodzę z łazienki. Osuszam palce i odblokowuję telefon, sprawdzam nieprzeczytane wiadomości. Grupa klasowa pierdoli jakieś głupoty ...

  • Ten cały drifting...

    W 1999 roku najlepiej sprzedającym się singlem był Blue (Da Da Bee), który nagrało Eiffel 65. Klubowy przebój, do dziś puszczany w każdym radiu, prowadzącym „mocną noc ...

  • Rzetelność dziennikarska w internecie.

    Ogloszenie onet.pl z dzis . "Przeprosiny dla Krystiana Brodackiego od wydawcy portalu Onet.pl. Wydawca portalu Onet.pl przeprasza pana Krystiana Brodackiego za naruszenie jego ...

  • Życzenia i tradycje wielkanocne.

    Z okazji Świąt Wielkanocnych składam wszystkim bywalcom LOL-a najlepsze życzenia. Zdrowia, spokoju, wypoczynku a także udanego biesiadowania w gronie najbliższych. Autorom ...