Felietony - str 11

  • O czym to świadczy? Przeczytajcie i osądzcie sami

    Orzeczenie sądu ws. ojca, który zabrał córki z muzułmańskiej rodziny zastępczej do Polski Warszawski sąd rejonowy orzekł, że trzy córki Rosjanina, który wywiózł je ...

  • Mini-Tomik Komizmów – ósmy zbiór fars wszelakich

    211. „Czyściła swój staniczek z włosów wałkiem do ubrań”. Wiem, że nie ma się z czego śmiać, ale w tym momencie przypomniał mi się felieton AnonimaS. Pewnie jedno ...

  • Rozpacz osoby chorej

    Rozpacz osoby chorej… Zaczekaj, nie odchodź, nie zostawiaj mnie samej. Błagam cię, zostań, choć jeszcze na chwilę. Ja płaczę, słyszysz? Płaczę i boje się, że i tego ...

  • Ciepłe słowa od jednej z Was

    Witam wszystkich w świątecznym nastroju. Chciałam życzyć wszystkim lolkowiczom zdrowych i pogodnych doznań w nadchodzącym nowym roku 2019 i oby każdy z Was miał kogoś z ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • Tradycja Świąt Bożego Narodzenia

    Dogmat o Niepokalanym Poczęciu Najświętszej Maryi Panny został ogłoszony 8 grudnia 1854 r. przez Piusa IX jako dogmat wiary. Nie ma on żadnego związku z poczęciem Jezusa ...

  • Raj utracony, czyli jak trafiliśmy do piekła.

    Nie byłoby ZUS-u (ani składek, ani głodowych emerytur), podatków, opłat i mandatów. Nie byłoby zanieczyszczeń środowiska, ocieplenia klimatu przez emisje gazów ...

  • Prowincjonalna prowincja

    Nie jestem pewna, czy ostatnio nie wyraziłam się zbyt wylewnie, czy też ogólnikowo, dlatego postanowiłam, że dodam jeszcze kilka zdań o prawdziwości moich odczuć, doznań ...

  • Zakon obrońców Europy

    Jest taka strona, nie będę podawał dokładnej nazwy, ale treści na niej zamieszczane mówią o walce z Islamizacją Europy. Ciągnięty przez ciekawość ludzkiej głupoty ...

  • Trudy życia codziennego

    Trudy życia codziennego 18.02.2019 No i wreszcie mam męża w domku. Śpi już od ponad godziny osłabiony i blady, jakby ktoś wyciął mu czerwone krwinki z twarzy. Jest 16 ...

  • BLACK

    Felieton krótki, ale treściwy, a mianowicie: Black! Dziewczyna z wielkimi, ogromnymi możliwościami. Rozbraja na fest, jedna jej praca warta więcej, niż tysiąc innych. Jak ...

  • Mini-Tomik Komizmów – no i siódmy zbiór fars wszelakich

    181. „Kiedy przechodziłem obok łazienki, której swoją drogą szukałem dobre 5 minut, usłyszałem głos mojej żony”. To dobrze, że szukał swoją drogą, gdyby szukał ...

  • Unieważnienie małżeństwa . Co się dzieje w KK

    Artykuł skopiowany z portalu internetowego "Jak daleko można się posunąć, by zdobyć stwierdzenie nieważności małżeństwa? Niełatwo udowodnić, że małżeństwo ...