Leszek Balcerowicz i jego poglądy na państwo
Leszek Balcerowicz o tym, co zrobić, żebyśmy mieli lepsze państwo, lepszą gospodarkę i lepsze samopoczucie. materiały prasowe Marta Stremecka: – Jak według pana powinno ...
Leszek Balcerowicz o tym, co zrobić, żebyśmy mieli lepsze państwo, lepszą gospodarkę i lepsze samopoczucie. materiały prasowe Marta Stremecka: – Jak według pana powinno ...
30 lis, 12:00 | Business Insider | Paweł Bednarz Polska ucieka z rąk Rosji. Najważniejszy od dekady projekt wchodzi w życie. Gaz z Norwegii ma popłynąć do Polski w 2022 r ...
" Oficjalnie po raz pierwszy w historii udało się wyhodować zarodki małpio-ludzkie. Co z tego wyniknie? Zespół hiszpańskich uczonych pod wodzą Juana Carlosa Izpisuy ...
Największe przekręty ekonomiczne w tym.kraju zostaly wprowadzone w życie za czasów prezydentury Wałęsy ( chodzi o Narodowe Fundusze Inwestycyjne oraz obietnica 100 mln ...
Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i z nudów zacząłem przeglądać komentarze pod różnymi felietonami. Polecam każdemu, wyjątkowo ciekawa i inspirująca lektura ...
1.Rozmowa z komisarzem Unii Unijny komisarz zaskoczył ws. Polski. "Polacy mogą z pewną dozą racji mówić, że być może wobec nich stosuje się odmienne standardy" ...
W mojej ocenie to.koniec tej formacji politycznej. Duża część działaczy regionalnych przechodzi do formacjii Petru o nazwie" Teraz" a 1/3 posłów poszła " za ...
Radość jedno ma imię!!! Boże, radość moja nie ma końca! Czuje się tak wniebowzięta, jak nigdy dotąd! Jeszcze nigdy nie czułam takiej euforii w sercu! Mogłabym skakać ...
W końcu cisza… Mój domek ochłonął, bo szanowni robotnicy przestali w niego uderzać. Nałożyli mu brązowy kubraczek z obietnicą ciepła i nieprzemakalności na całe ...
,, Niezrozumienie” Kroczyłam twoją drogą, lecz mnie nie widziałeś, Byłam zawsze sobą, lecz nie taką mnie chciałeś, Słuchałam zawsze ciebie, choć nie raz ...
W Polsce ścierają się dwie koncepcje ekonomiczne. Pierwsza liberałów, która zakłada sprzedaż majątku narodowego międzynarodowym firmom. Druga budowania krajowych firm ze ...
W krajach rozwiniętych następuje stopniowe starzenie się i zmniejszanie populacji. Co powoduje różne reperkusje, takie jak niedobór siły roboczej. Niemcy borykajá się z ...
Jedno ze spotkań warsztatów dziennikarskich organizowanym przez jedno z miejskich stowarzyszeń wyznaczono na tak zwanym świeżym powietrzu. Pomysł dobry, realizowany zgodnie ...
"Ojciec zostanie dziadkiem swojego dziecka? Związał się z chłopakiem córki. 21-letnia Saffron Drewitt-Barlow zaproponowała swojemu ojcu, że podaruje mu swoje ...