Felietony - str 12

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Niedostępna – Prolog”

    Witajcie! Tym razem recenzja będzie bardzo krótka, taka, na jaką utwór pozwala. Jako że jest to mój debiut, celowo wybrałam tak "obszerną” pracę, pracę na miarę moich ...

  • Mini-Tomik Komizmów – i jeszcze jeden zbiór fars wszelakich

    61. „Jednego razu po takich lekcjach pływania chyba trzy razy gwałciłem mego penisa.” Radzę zrezygnować z tych lekcji, siurek może długo nie wytrzymać. 62 ...

  • Przewodnik ds. równości autor komisarz Helena Dalli.

    Boże Narodzenie zakazane. KE opublikowała listę. |03.12.2021 10:33 Unia Europejska przygotowuje projekt związany z powszechna równością. (Pixabay) Komisja Europejska ...

  • WYBORY OBYWATELI

    Informacje na temat prawa wyborczego w Polsce i UE. " Czynne prawo wyborcze (prawo wybierania) – prawo przysługujące obywatelom, które zapewnia im możliwość udziału w ...

  • Felieton apolityczny , proszę czytać z dystansem

    Ciekawostki. 1. Źródło Gazeta wyborcza. Politycy PO i PiS jednym głosem! ) Słupscy radni nie udzieli absolutorium prezydentowi swojego miasta Robertowi Biedroniowi. 2 ...

  • Kolejna obraza uczuć religijnych

    Nagranie trafiło do sieci. Muzułmanie są wściekli Grupa Rosjanek wykonywała rozgrzewkę przed udziałem w maratonie. Wysportowane kobiety zostały sfilmowane podczas robienia ...

  • 911

    Błądziłem korytarzami ciemności swojego umysłu, starając się nie potknąć o zgubione stopy. Moje dłonie lekko czuwały nad równowagą zdezorientowanego ciała, opuszkami ...

  • Przyznaję się

    Leżę na łóżku i patrzę za okno. Słoneczko przebija się zza chmurki swoimi promieniami, dając mi nadzieję na jutro. Idzie wiosna, mówię do siebie, choć póki co czuć ...

  • Mini-Tomik Komizmów – jedenasty zbiór fars wszelakich

    Wielkie dzięki Duygu za pomoc. :kiss: Zdanie, o którym była mowa, nosi tytuł: "304". Bardzo, BARDZO podbiło ono moje serce :rotfl: *** 301. „Wszyscy śpiewali mi sto ...

  • Alternatywna przyszłość.

    Panika ucznia. Usłyszał o sprawdzianie z masturbacji, od godziny powtarza materiał z całego roku Od kiedy Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz straszą Kartą LGBT i nowymi ...

  • Dostęp do broni palnej w USA i jego skutki

    Mówiąc o kwestiach bezpieczeństwa wewnętrznego w Stanach Zjednoczonych używa się częstokroć bardzo mocnych obrazów związanych z masowymi strzelaninami, wskazując że na ...

  • Walentynkowe Życzenia

    Wszystkim Paniom odwiedzającym LOL-a życzę : - wszystkiego najlepszego - zdrowia - spełnienia marzeń i - realizacji nawet najbardziej perwersyjnych fantazji. W ...

  • Kampania prezydencka

    Pytanie do eksperta "Jakie główne wnioski się Panu nasuwają po obejrzeniu debat: w Końskich i w Lesznie? Artur Wróblewski: Po pierwsze, był to rodzaj unikatowej w ...