Felietony - str 9

  • Kij w mrowisko ciąg dalszy

    "Owsiak robi wszystko dla dzieci, swoich dzieci! Ujawniamy kuriozalny zapis w statucie fundacji WOŚP Jerzy Owsiak na każdym kroku mówi, że wszystko co robi robi dla ...

  • Wsadzam kij w mrowisko. Sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka

    Do przedruku tego tekstu skłoniły mnie sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka, który najpierw zrezygnował z funkcji prezesa WOŚP a następnie podczas pożegnania pana Pawła ...

  • Mini-Tomik Komizmów – kolejny zbiór fars wszelakich

    Z dedykacją dla Spekera! *** 31. „Przeglądam kolejno każde ogłoszenie, ale widzę tylko, facet szuka sponsora, sponsorki, na loda, na oral itp itd…”. Oral to jeszcze ...

  • Przejęzyczenie

    Zgodnie z obietnicą, Pani prezes K. *** Wczoraj zadano mi bardzo głupie pytanie: "Czy wiesz, co to jest przejęzyczenie?” Myślę sobie: "O co chodzi, co to za pytanie? To ...

  • Moje zasady pisania

    Moje zasady pisania… Pierwsza zasada pisania, to: - Nie pisz dla kogoś. Kiedy chcesz komuś podarować coś od siebie i chcesz mu dać znać, że tobie na nim zależy, to nie ...

  • Czarna przyszłość.

    Nasza cywilizacja rozwija się coraz szybciej. W ciągu ostatnich 50 lat skok naukowy, technologiczny i cywilizacyjny był tak olbrzymi, że wręcz niewiarygodny. Codziennie media ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Demony i Anioły"

    Moi drodzy, kochani! Poproszono mnie o napisanie recenzji kolejnej pracy. Tym razem trochę dłuższej, bo składającej się z dwóch części. Nie rozumiem tylko dlaczego to ...

  • Belgijska przepustka

    Benjamin Herman, zdrowy, z resocjalizowany belgijski obywatel, który nie marnował czasu, otrzymanego w ramach przepustki, na jakieś głupie grillowanie, czy niemodne i ...

  • KONKURS I FELIETON.

    Konkurs i krótki felieton. Moi drodzy. Ponieważ mój ostatni wierszyk wywołał spore zainteresowanie i zapytania która to z naszych przemiłych Pań była muzą, która ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziesiąty zbiór fars wszelakich

    Gorące podziękowania Czytelnikowi2 za pomoc :przytul: *** 271. „ Tego dnia niemiał zbyt wielu klientów siedział przy swoim biurku i wypełniał raporty dla szefa, kiedy ...

  • Obietnice wyborcze.

    Kompromitacja Trzaskowskiego! Nie uwierzycie, co zrobił, gdy spytali go o obietnice wyborcze! Po wyborach politycy często weryfikują swoje zdanie w kwestii niektórych swoich ...

  • Rządowy konwój stoi na granicy

    Rządowy konwój stoi na granicy. Władze "zdeterminowane", żeby pomagać, ale nie po polskiej stronie WB, IAR 24.10.2021 15:05 Konwój z pomocą humanitarną czeka na ...

  • Mini-Tomik Komizmów – teraz szósty zbiór fars wszelakich

    151. „Sama pieściła sobie paluszkami różyczkę i ściskała drążącego ją palanta”. Ciekawe czy mówi o siurku, czy o chłopie? Mam nadzieję, że to pierwsze, facetowi ...