Felietony - str 8

  • Takie mało śmieszne

    Patrzę, czytam i uwierzyć nie mogę. Prawdy szukam, ale nie odnajduję. Rozumiem, że świat próbuje przekonać, przedstawić argumenty stawiające sprawę jasno – ...

  • SOMEBODY

    SOM, autorka zajebista! Dziewczyna lat 20, a jak ją czytasz, pływasz, hehe :D Jej pierwsze, NAJLEPSZE. WYPRAWA – BRAK MI SŁÓW – POTEM – ZAWRACANIE DUPY – TO JEST ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czas na piąty zbiór fars wszelakich

    Podziękowania dla Katii i Spekera za pomoc. *** 121. „Usłyszałam, że Lucas zabrał wdech”. I gdzie z nim poszedł? 122. „Widziałam, że światło paliło się przy ...

  • Za błędy wywiadu płaci się krwią

    31 sierpnia 1939 roku, w polskich archiwach wojskowych, archiwach wywiadu i kontrwywiadu oraz w archiwach Ministerstwa Spraw Zagranicznych zaczęła się intensywna, trwająca non ...

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czwarty zbiór fars wszelakich

    91. „Tracąc nadzieje na cokolwiek, przęsła mnie myśl, że mógłbym dalej dobrze się bawić z kolegami”. „U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki…”. 92 ...

  • Patologia ogłoszeń o pracę

    Zmieniam pracę. Uznałem, że po roku usługiwania ludziom o inteligencji planktonu, pora coś zmienić w swoim życiu. Z racji, że ciągle buduję swoje wykształcenie i nie ...

  • TRADYCJA CHOINKI

    "Czym jest choinka Choinką nazywa się udekorowane drzewko iglaste (świerk, jodła, sosna) które dekoruje się zgodnie z tradycją w wigilię. W ludowych wierzeniach drzewo ...

  • Na bieżąco

    Dawno nic nie pisałem a nazbieralo mi się trochę przemyśleń, więc podzielę się nimi z Wami. 1. Nadal brakuje mi większej ilości komentarzy pod opowiadaniami, więc ...

  • Co nowego ?

    Aktualności. 1. Aktywność na LOL 24. Jak trafnie przewidział Nefer nastał sezon ogórkowy. Publikacje pokazują się w miarę regularnie. Natomiast prawie wogóle nie widać ...

  • Biała rzeka pełna .....

    Tylko nie pędzcie do Londynu żeby pić wodę z Tamizy :) Przedruk z interii. "Ogromna popularność i spożycie środków psychoaktywnych w stolicy Wielkiej Brytanii nie jest ...

  • Niedoceniana prowincja

    Podobno Napoleon powiedział kiedyś: "Pozwólcie Chinom spać, bo gdy się obudzą, będzie kłopot dla świata". Z prowincją jest podobnie. Pomimo olbrzymiego potencjału, pod ...

  • Tyle erotyki

    Tyle erotyki w całej lol'u Nie widziałem nigdy jeszcze. Czemu jest jej aż tyle? Co takie się stało, że w zaledwie 2 miesiące, główną lol'a zalała fala opowiadań ...