Królowa czy Pionek?
Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...
Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...
Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...
Sprawiedliwość. Jak mamy rozumieć to słowo? Czy każdy może na to liczyć? Czy nienarodzone dziecko może liczyć na rozstrzyganie jego praw w sądzie, czy znajdzie się ...
Zdarzenie jest w pełni prawdziwe. Oto ono: Jestem jeszcze w pracy, Kończę wykładać towar na półki, Światła już zgasły jakąś chwilę temu. Niewiem która to godzina ...
Az strach się bac czytajac o strasznych imigrantach ktorzy szykuja prawdziwa inwazje na Polske. Dziś przeczytalem artykul o mieszkaniach socjalnych sykowanych dla imigrantow w ...
Jesteś głupia. Dałaś radę. Zapomnij o tym. Będzie dobrze. I tak ci się nie uda, nie ma co próbować. Kocham cię, jesteś wspaniała. Bo ty zawsze wszystko robisz nie tak ...
Tytułem wstępu; Witam serdecznie chętnych do dyskusji na różne tematy. Do otwarcia tego cyklu, bo mam nadzieję, że będzie to cykl, skłoniła mnie publikacja felietonów ...
Niedawno ktoś zapytał mnie czym jest miłość. Najpierw pomyślałam, że przecież nie trzeba się nad tym zastanawiać. To oczywista oczywistość. Jednak nie wiedziałam co ...
Internet daje nam tę cudowną możliwość publikowania najróżniejszich opowiadań, od lekkich, miłosnych opowiastek, przez dramaty, po ostrą erotykę. Autorzy starają się ...
Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...
Witajcie, kochani! Dawno nas nie było, więc chyba czas znowu trochę porozrabiać. Otóż dziś chcielibyśmy podzielić się z Wami cudami współczesnego „pisarstwa” ...
Ignoruję rozwiązane sznurówki w białych Conversach i kieruję się na obrzygane schodki. Tak dobrze znam to miejsce, że poznałabym je nawet z zamkniętymi oczami. Zapach ...
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiemy jakie będzie jutro. Nie wiadomo, czy się starać, czy sobie odpuścić. Kochać czy nienawidzić, śmiać się czy płakać ...
Hitlerowscy kolaboranci na sztandarach prawicy AUTOR: Bohdan Piętka | Październik 2, 2017 Haniebne głosowanie w Sejmie. Posłowie uznali za chwalebne ciemne karty NSZ-ONR i ...