Felietony - str 4

  • Wiara

    Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano powieści ...

  • Odchodzę by się edukować!

    By nikt nie zarzucił mi, że "odeszłam" bez słowa, pragnę właśnie przekazać informację na temat tego co będzie się ze mną działo osobom, które mnie czytały. Chociaż ...

  • W wieku pięciu lat...

    W wieku pięciu lat nau­czo­no mnie 'Oj­cze Nasz', nie było is­totne to, że nie ro­zumiałam ani jed­ne­go słowa, ważne było, że wyglądałam na urocze i grzeczne ...

  • Sama prawda

    Ideały nie istnieją, dobrze wiem. One powstają w naszych głowach, przedstawiając głęboko skryte pragnienia. W końcu każdy chciałby wyglądać, jak młody Bóg i być bez ...

  • Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian?

    Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian? Nie. Odpowiedź jest prosta- nie, nie możemy oczekiwać tego samego w zamian. Może źle się wyraziłam, możemy, jednak ...

  • Tam pisze rzeby nie wyłanczać

    Czytasz tytuł. Myślisz- zwariowała. Twój mózg budzi się do pracy, gotowy jest wyłapać każdy malutki błąd. Dziewczyna nie potrafi posługiwać się ojczystym językiem ...

  • Dlaczego nie wolno okazywać nam słabości

    Codziennie spotykamy dziesiątki ludzi-jasna sprawa. Każdy z nich ma swoje problemy i swoje życie- oczywiste. Mijasz właśnie tę kobietę na ulicy i wcale się nie ...

  • Zawracanie dupy - Autokorekta nie boli

    ‘To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące.’ Wybrałam ten, napisany przez Paulo Coelho, cytat nie bez powodu. Rzeczywiście, życie ...

  • Trajektoria lotu dusz

    Gdy ma się nockę do zarwania przy rozszerzonej matematyce i cholernie długiej i szczegółowej prezentacji o płytach kompaktowych, czasem trzeba wspomóc się kawą i ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • POLSKA. WIELU NARODÓW lata międzywojennego XX wieku.

    "Naród, który nie szanuje swojej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Do wklejenia tych informacji skłoniła mnie ...

  • Nie jedź do Lwowa

    Podczas rozmowy z Arturem moim znajomym dowiedziałam się że jedzie za miesiąc do Lwowa na weekend w spontaniczny sposób podjęłam decyzje o wyjeździe razem z nim. Nie ...

  • Niemoralna propozycja

    Witajcie, kochani! Po ostatniej nagonce na mnie za "Dziurę” dziś postanowiłam odnieść się do innego obiektu żartów na Lolu, a mianowicie: do fotek. Przed chwilą ...

  • Dlaczego ludzie piją?

    Odpowiedź jest tak rzeczywista, że nawet pewnie zanim już włączyłeś tę stronę padło wiele pomysłów. Szkoda tylko, iż osoby, które to mówią nigdy nie były pijane ...