Życie i inteligencja
Człowiek - Homo sapiens, człowiek myślący, bezwłosy ssak z grupy małp z nadgrupy naczelnych, podobno szczyt drabiny ewolucyjnej, wielu uważa go za jedyne inteligentną ...
Człowiek - Homo sapiens, człowiek myślący, bezwłosy ssak z grupy małp z nadgrupy naczelnych, podobno szczyt drabiny ewolucyjnej, wielu uważa go za jedyne inteligentną ...
Każdy pragnie się wyróżniać : "nie jestem taki/a jak wszyscy"- typowe słowa, które każdy choć raz wypowiedział i choć sto razy usłyszał. Pośród miliona ...
Przy każdej osobie jest osoba, która ją wspiera i chroni, okłamuje ona kogo innego by nas chronić... ♥ Brak takiej osoby wprowadza w depresje, łzy, smutek i nie przespane ...
Z czego jesteś dumny? Na pierwszy rzut oka, pytanie nie wydaje się być skomplikowane. Proponuję jednak, by je przemyśleć i głębiej wniknąć w jego prostotę. Co to jest ...
Rozdział V GWAŁTOWNY I ULEWNY DESZCZ UDERZAŁ W GĘSTĄ KORONĘ DRZEW, A JEGO KROPLE przeciekały między listowiem. Torri przylgnął do pnia. Po chwili nie było nic widać na ...
A spróbuj tak chociaż do góry nogami! Posiąść swoje myśli, jak groźnego, niebezpiecznego ogiera, który wystrzela do góry, w powietrze, wierzgając kopytami. Pomyśl, że ...
Zadajmy sobie parę pytań na początku. Miewasz takie momenty kiedy jesteś zły na bliską ci osobę czy też znajomego? No ba każdy tak ma. Ale czy zawsze wiesz dlaczego tak ...
Wiara...przez jednych uważana za drugą matkę głupich, przez drugich traktowana jako wartość, która jest potrzebna do zdobywania szczytów. Każdy z nas ma marzenia, cele ...
Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo ...
Potrafię marzyć jak nikt na świecie. Nocami proszę Boga o wytrwałość w życiu i miłość bliskich. Cierpliwość z daleka spogląda przez okno, snując zamysły o swoim ...
Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...
W życiu każdego z nas niejednokrotnie doszło do sytuacji, w której chcieliśmy wyróżnić się na tle innych, stworzyć coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, jedynego w swoim ...
Jarosław Kaczyński nie jest ulubieńcem słynnego księdza - Stanisława Walczaka. Teraz jednak prezes Prawa i Sprawiedliwości do żywego rozjuszył znanego duchownego. O co ...
Zobaczycie jak wygląda prawda. O wielu zdarzeniach można wyrobić sobie zdanie po wielu latach, dopiero po odtajnieniu "Rosja odtajniła raport dla Stalina o Warszawie z ...