Felietony - str 7

  • Bo jak nie Ty, to kto?

    A spróbuj tak chociaż do góry nogami! Posiąść swoje myśli, jak groźnego, niebezpiecznego ogiera, który wystrzela do góry, w powietrze, wierzgając kopytami. Pomyśl, że ...

  • MODA NA SUKCES W POLSKIEJ POLITYCE

    Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...

  • NIEOCZYWISTE INSYNUACJE

    Pięćdziesiąt dwa tygodnie na znalezienie chłopaka. Rok na randkowanie, romansowanie i spędzanie czasu inaczej niż dotychczas. Szukanie drugiej połówki w świecie chaosu ...

  • Nie POPISUJ (się), tylko PISZ!

    W życiu każdego z nas niejednokrotnie doszło do sytuacji, w której chcieliśmy wyróżnić się na tle innych, stworzyć coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, jedynego w swoim ...

  • Prawda historyczna wg Stalina

    Zobaczycie jak wygląda prawda. O wielu zdarzeniach można wyrobić sobie zdanie po wielu latach, dopiero po odtajnieniu "Rosja odtajniła raport dla Stalina o Warszawie z 1945 ...

  • Mokry sen o potędze.

    Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...

  • Wszystko ulatuje

    Potrafię marzyć jak nikt na świecie. Nocami proszę Boga o wytrwałość w życiu i miłość bliskich. Cierpliwość z daleka spogląda przez okno, snując zamysły o swoim ...

  • O Świętach słów kilka

    Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...

  • Kto czyta książki-żyje podwójnie

    "Kto czyta książki-żyje podwójnie" mawiał Umberto Eco.Ten cytat idealnie podsumowuje to dlaczego sięgamy po książki.Często czujemy się ograniczeni do własnego ...

  • Ks. Stanisław Walczak nie odpuszcza PiS.

    Jarosław Kaczyński nie jest ulubieńcem słynnego księdza - Stanisława Walczaka. Teraz jednak prezes Prawa i Sprawiedliwości do żywego rozjuszył znanego duchownego. O co ...

  • Wesołych "świąt"

    "Wesołych świąt!” ho, ho, ho! Ho, ho… ho… Szczerze powiedziawszy to mam rozdarte serce. Z jednej strony cieszę się jak cholera z tego okresu, bo w końcu tyle wolnego ...

  • Wyzwolenie obozu w Holiszowie

    Wyzwolenie obozu w Holiszowie: Prawdziwa, ale naciągana historia Za wyzwolenie obozu w Holiszowie wszyscy żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych powinni dostać tytuł ...

  • Nacjonalista – ku przestrodze.

    Miało być z tego opowiadanie oparte na faktach, ale jakoś nie idzie mi ułożenie sensownej fabuły, więc będzie po prostu coś w rodzaju felietonu. Tak trochę ku ...

  • 1000000 rzeczy do ogarnięcia

    Pierwsze słowo, jakie nasuwa się mi, kiedy muszę coś ogarnąć to plan. Muszę wam się przyznać, że jestem z natury osobą bardzo chaotyczną i mój plan tworzył się ...