Po wyborach słów kilka
Wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich były dla mnie i zapewne dla wielu innych osób zadziwiające. Przekłamane sondaże pokazywały olbrzymią przewagę Pana Bronisława ...
Wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich były dla mnie i zapewne dla wielu innych osób zadziwiające. Przekłamane sondaże pokazywały olbrzymią przewagę Pana Bronisława ...
Pierwszy tekst, pierwszy feletion na tej stronie. W sumie, nie jestem pewna czy do felietonów można to zaliczyć, ale... tak sądzę. O wyrozumiałość nie proszę, jeśli ...
No więc tak... Nie wiem jak to skomentować. Postaram się zacząć od początku. Jakiś czas temu, razem z kumplami wpadliśmy w szkole na głupi pomysł śmieszkowania na ...
Maturę zdałam dopiero w maju, z jakże marnym wynikiem z języka ojczystego, co było powodem mojego niewymownego, polskiego cierpienia, ale mimo tych przeciwności, postaram ...
Nie wiedziałam do której kategorii to przydzielić... Jeśli ktoś przeczyta i nie zgadza się z decyzją, to proszę mnie poprawić. Na szczęście jest tu opcja edycji ;) W ...
O tak... Super święto... Tylko ja się pytam dla kogo?? Dla samotnych chłopaków?? Z braku innej opcji wyślą ze 30razy tego samego esemesa... Dla małżeństw z 30letnim ...
Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...
Jest to moje pierwsze opowiadanie i jest ono w pełni prawdziwe, więc proszę o szczere komentarze i ocenę. Oto ono: Pamiętam ten wspaniały dzień, W którym urodziłem się ...
"Cogito ergo sum."- myślę więc jestem. Tym jakże znanym i mądrym cytatem rozpoczynam dzisiejszą debatę. Czas by poruszyć jakże ważny temat, bowiem przyjmowanie ...
Podczas, gdy zapewne większość z Was świętuje Sylwestra w bardziej kreatywny sposób, niż opiekowanie się małymi dziećmi, ja postanowiłem zrobić małe podsumowanie ...
Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...
Pamiętam jak ją zobaczyłem pierwszy raz. Klapeczki, czerwony lakier na paznokciach, bermudy, laptop na którym namiętnie wystukiwała treść, która jeszcze nie była dla ...
Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano ...
Ideały nie istnieją, dobrze wiem. One powstają w naszych głowach, przedstawiając głęboko skryte pragnienia. W końcu każdy chciałby wyglądać, jak młody Bóg i być bez ...