,, Ludzie z przestworzy"
, , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...
, , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...
Artykuł Jarka Kurskiego Gazeta wyborcza Falandysz, Lech 2 marca 2001 | 00:00 Wielu zarzuca mu wyrachowanie i pozę, naginanie prawa. Niektórzy twierdzą, że w służbie nie zna ...
,, Ach, gdyby tylko…” Gdyby cisza mogła mówić, pewnie porozumiewałaby się szeptem. Szept ciepłego powiewu owinąłby naszą twarz, karząc nam się zastanowić, co chce ...
"Francja. Radio odmawia puszczenia reklamy ze słowem "chrześcijan" Stacja radiowa nie chciała puścić reklamy, w której pada słowo "chrześcijanin" ...
- Co to jest mężczyzna? - Mężczyzna, to takie małe kanciaste pudełko, w którym mieszczą się same najpotrzebniejsze rzeczy, takie jak: telewizor, pilot, telefon, piwo ...
,, W pijanym widzie koła życia” Nagość. Czym jest nagość, jeśli nie dopieszczeniem człowieczeństwa? Człowiek rodzi się nagi. Lecz, gdy dorasta, zaopatruje się w ...
Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...
"Kultowa cukiernia w Warszawie uratowana To, co działo się w ciągu ostatnich 3 dni na Rondzie Wiatraczna, to było istne szaleństwo". Zmasowana akcja internautów i ...
Dla Igi21 i Kocurka, którym śmiacia bardzo brakuje :przytul: *** 331. „Dziewczyna odpływała drugi stojąc z tyłu nie wytrzymał i wyciągnął swój sprzęt z bokserek ...
Jak pamiętacie, wklejam od czasu do czasu, informacje finansowe. Tym razem padło na bank. Każdy z nas jest zainteresowany sektorem bankowym. Mamy w nim konta, oszczędności ...
Wszystko musi być perfekcyjne. Perfekcyjny wygląd, no bo to wstyd pokazać się z nieumalowaną twarzą lub rozczochranymi włosami. Idealna praca- od razu najlepiej bardzo ...
391. „Po chwili poczułem ból, ciągnięcia za włosy, dlatego odsunąłem głowe, patrz na Panią”. Cztery zdania w jednym zdaniu, brawo Ty! Tylko te przecinki… Ale ...
Moi drodzy, kochani! Kolejna praca, o której będę pisać, pojawiła się „w obiegu” niecały rok temu. Szczerze przyznam, że nie miałam wcześniej okazji jej przeczytać ...
"Pokój na ziemi ludziom, a w niebie cisza gwiazd, grają anieli, świat się chlebem dzieli. Świat ma dziś świąteczny blask… Pięknych i radosnych Świąt Bożego ...