Dramaty - str 2

  • Dildo cz. 17

    - Ach, więc to jest to, co tatuś lubi oglądać. – sięgnęła dłonią i zaczęła głaskać mojego członka. - Czy byłeś już kiedyś z dwiema dziewczynami? - Nie. Nie ...

  • Dildo cz.22

    Weekend przebiegał podobnie jak w poprzednich dniach. Nicole mnie unikała, a może to ja unikałem jej? Tak czy inaczej, między nami coś się zepsuło. Byłem wkurzony, bo ...

  • Dildo cz. 7

    - Nicole? Co ty robisz? - Przykro mi, tato. Nie mogę nic na to poradzić. - Jesteś… - Używam mojego dildo. Dildo, które mi kupiłeś, doskonale czuję się w mojej cipce ...

  • Dildo cz. 21

    - Jestem potworem seksualnym! – krzyknęła i zaczęła łaskotać mnie w najwrażliwszych miejscach, rozśmieszając mnie jak dzieciaka. - Wiem, że chcesz już zasnąć, ale ...

  • Dildo cz. 8

    - Nie mogę przestać o tym myśleć. – ciągnęła. - Kiedy zapukałeś do moich drzwi, właśnie masturbowałam się moim dildo i wyobrażałam sobie, że jesteś obok mnie ...

  • Dildo cz. 9

    Miałem przekroczyć kolejną linię, o której dobrze wiedziałem, że nie powinienem jej przekraczać, ale nawet kiedy się upominałem, moja dłoń jakby samoczynnie rozpinała ...

  • Dildo cz. 3

    - To już przyszło! – Nicole wbiegła do salonu z białym kartonowym pudełkiem w dłoniach. Moje serce natychmiast zaczęło bić szybciej. Opadła na podłogę u stóp mojego ...

  • Dildo cz. 14

    Dłoń Nikole, zaczęła powoli poruszać się w górę i w dół. Penis wolno zaczął odzyskiwać siły i wigor. Cholera, nie powinienem był do tego dopuścić. Byłem jednak ...

  • Dildo cz. 11

    - Prawie bym zapomniałem mojego kochanka. – powiedziała to takim tonem, jakby to było zupełnie normalne. Podniosła swoje fioletowe dildo, a następnie zauważyła, jak ...

  • Dildo cz. 20

    Jak tylko wyjechaliśmy na autostradę, Nicole ściągnęła sukienkę, odsłaniając swoje cudowne piersi. Były to dwa wspaniałe punkty kobiecego wdzięku, w przyćmionym ...

  • Dildo cz. 4

    Minęło kilka dni. Był piątek wieczorem i siedziałem w fotelu oglądając telewizję, po pracowitym tygodniu pracy. Byłem kompletnie wykończony, a po kilku wypitych piwach ...

  • Dildo cz. 6

    Popatrzyłem na zegarek i jęknąłem. Była druga w nocy. Poczułem jak kołdra się uniosła i po chwili Nicole leżała obok mnie. - Coś się stało? – mruknąłem sennie ...

  • To nie miało tak być – Blackie

    UWAGA!!! ZAWIERA BRUTALNE I NIESMACZNE TREŚCI! Nie dała rady się ruszyć, nie miała siły myśleć, oddychać, istnieć… nie miała siły na nic. Nie była pewna, czy głos ...

  • Rosyjska ruletka

    Autor: Przystojniaczek Daria - to delikatnej budowy ciała blondynka, mająca 167cm wzrostu o pięknych dużych błękitnych oczach, pochodząca z woj. Lubuskiego, która od ...