Dramaty - str 5

  • Zrób to, co Ci każę cz.4

    Sansa Stark, zwana inaczej Ptaszyną; uczy się latać...i dowiaduje się, że łzy nie są jedyną bronią kobiety. Bo najlepszą ma między nogami... CZĘŚĆ IV Sansa wyjrzała ...

  • Rodzina cz 9

    Po wspólnie spędzonych wakacjach wiedzieliśmy już, że chcemy być razem. Na zawsze. Postanowiliśmy, że ślub weźmiemy po tym jak Ewa skończy studia. Uchodziliśmy za ...

  • Blizny Najemnika

    Słońce powoli chyliło się ku zachodowi. Stojąc na dachu niewielkiego budynku przyglądał się rozmowie dilerów. Nie musiał być wysoko, wystarczyło mu być poza ...

  • Szare istnienie #1

    Dramat/środowisko/miłość. Fabuła w większości opiera się na prześladowaniu i w dalszej części bywa dość (a raczej trochę bardziej, niż "dość") brutalna, lecz nie ...

  • Bejbe

    „Wjechałbyś mi w dupę, przystojniaku? Ciekawe, czybym krzyczała” — nie powiedziała nigdy, przenigdy. Mimo to, panowie praktycznie od zawsze ochoczo dzielili się z nią ...

  • To nie miało tak być – "Masz świetny tyłek"

    – Przyjeżdża szef. I co ja mam z tobą zrobić? – westchnęła Roxy, gdy już posadziła dziewczynę na łóżku. – Dam radę zejść – bąknęła Anika. – Doprawdy? ...

  • Ciało Boże

    – Aniu, może jeszcze serniczka? – Jak tak będziesz ją zachęcać, to nigdy nie doczekamy się wnuków. – Oj, dajcie spokój dziewczynie, zdrowo wygląda. – Kochana, ale ...

  • Rodzina cz 3

    Kolejny dzień rozpoczęła zwykła, szpitalna rutyna: mierzenie temperatury, śniadanie, później obchód lekarski. Jarek czuł się już lepiej i za dwa dni miał zostać ...

  • Życie - Rozdział 1

    Dramaty/Miłosne *** Na początku była pustka, ciemność i nicość dominowały w mojej głowie. Nic oprócz tego do niej nie docierało. Potem pojawiło się światło, czas ...

  • Pro Ana cz.1

    -Jaki pasztet... Powiedział znajomy mi głos i nagle zaczął się ze mnie śmiać wraz z innymi. Zawsze to ignorowałam, bo ludzie ciągle mi to mówili... Przyzwyczaiłam ...

  • To nie miało tak być – "Znalezione nie kradzione"

    – Co jest, kurwa? O co ta pretensja? Masz z nim coś na boku? – syknął Kris, zdziwiony zachowaniem dziewczyny. – Kurwa, chcesz narobić sobie kłopotów? To proszę, idź ...

  • To nie miało tak być – Gdzie to jebane ogłoszenie?

    "Kurwa” – zaklął podświadomie, przypomniawszy sobie, że nie zamknął drzwi gabinetu. Od razu pomyślał o Roxy i kłopotach, które niewątpliwie będzie miał, a jeśli ...

  • To nie miało tak być – "Wiem, czego ci trzeba"

    – Co tu robisz? Miałaś być jutro po południu – zapytał Kris, patrząc to na Roxy, to na Cassandrę. Brunetka natychmiast odwróciła wzrok. Widok smutnej, wystraszonej ...

  • Niepokorna cz. 1

    Nasypała granulatu, zalała i po upiciu odrobiny, zajrzała do lodówki. Stała w uchylonych drzwiach, gapiąc się na jej zawartość i jak co dzień, rozpoczęła się walka z ...