Komediowe - str 17

  • Wredne single.cz.1.

    Otworzyłem oczy zbyt szybko. Jaskrawe światło dnia wtargnęło do bolącego łba. KAC – tak to się nazywa. Czy było warto? Oczywiście, dawno nie zaliczyłem takiego ...

  • Niekulturalnie kulturalny lub odwrotnie?

    O tak, biblioteki, zawsze je lubiłem. Ciche, spokojne, a przede wszystkim kulturalne miejsca. Dokładnie tak. Przychodziłem, wybierałem książkę. Podchodziłem do nazwijmy to ...

  • Szurnięta Katarzyna cz. 11

    Cz. 11 Po ostatnich zmaganiach z telefonem stwierdziłam, że pora złapać jakiegoś chłopaka. A kto wie? Może to on mi kupi nowy telefon? Powiedzmy tak na pierwsze spotkanie ...

  • „Co to to nie!” – część 41 i 42

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 41 Lidia Z trudem otwieram prawą powiekę, aby obczaić, gdzie jestem i co się stało. Przyjebana niczym ...

  • Kosmos - ostatnia grasica 3

    Staktek kosmiczny „Deep Hole” przemierzał przestrzeń kosmiczna w poszukiwaniu życia i świata bez podatków. Tym razem tę misję badawczo – naukową przerwał komunikat ...

  • Formy krótkie #58 AKACJA I SZLABAN

    „Jedziesz w teren” – usłyszałem dzisiaj od szefowej. Dwa miesiące minęły od mojego poprzedniego razu, ale tego się nie zapomina jak jazdy na rowerze, a przynajmniej ...

  • „Co to to nie!” – część 11 i 12

    by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 11 Lidia Stoję niczym sparaliżowane ciele. Nie z powodu wypowiedzianych słów, bo te przeszły mi koło dupy ...

  • Halloweenowa Dynia

    W pewnym mieście zwanym Ghost Town leżała halloweenowa Dynia. Dynia ta została wyrzeźbiona przez wiedźmę setki lat temu. Wiedźma, uciekając przed ułomami z dzidami ...

  • Pan Drobniak

    Nazywali go Panem Drobniakiem, bo zawsze potrzebował drobnych. Mówiło się, że gdy ich nie dostał zjadał osobę, która mu ich nie dała. Panem Drobniakiem był młody ...

  • ,, Miłośc do..."

    ,, Miłość do…” 17.04.2018 Wiję się i telepie Jak szczur zamknięty w sklepie Uczucia gdzieś mi kiełkują Tylko ciebie poszukują. Na gadanie nie mam weny W głowie ...

  • Trzech kolegów

    Trzech kolegów z baru, sącząc zimne piwko, postanowiło się założyć, który z nich zamówi dłuższy lot samolotem. .- Który z nas przeleci nim dłużej, ten wygrywa ...

  • Cyga wilkołak

    Za siedmioma górami ,za siedmioma lasami i rzekami i browarami położone było królestwo Króla Bartosza. Wspaniałe to były ziemie, porośnięte lasami, w rzekach pływało ...

  • Świąteczne zakupy

    - Dzień dobry. Chciałbym coś kupić. - Dzisiaj w promocji mamy spodnie z jedną nogawką i zegarek, który zawsze spóźnia o dwie minuty. - Aha. A coś bardziej ...