Komediowe - str 18

  • Duch

    Rodziców Piotrka nie było w domu tego wieczora, gdyż wybrali się na imprezę charytatywną. Dziewiętnastolatek został więc sam i postanowił zaprosić kolegów. W końcu ...

  • W aptece kolejka.

    W kolejce stoi mama z synkiem i cały czas się przekomarzają : - No mama! Kup mi ten samochodzik! - Mówiłam ci już tyle razy - byłeś niegrzeczny i za karę ci nie kupie! No ...

  • Wiadomości z dupy 3

    (Oklahoma Bob) Witam w trzecim odcinku „Wiadomości z dupy”. Tak, w końcu się doczekaliście. (Wiwaty tłumu puszczone z magnetofonu) (Oklahoma Bob) Ostatnio zostałem ...

  • Kszyk - cz.5 (Brat komisarza)

    Detektyw chwilę zwlekał z odpowiedzią, aż w końcu rzekł: - Skośnooki blondyn nikogo nie załatwił, co najwyżej tylko podrzucił pierścionek. Miałem go cały czas na ...

  • Wielki Łun

    Wielki Łun spadł na ziemię z nieba. Ludzie myśleli, że to kometa albo inne gówno, ale to była istota o wyglądzie kozy i umyśle delfina. Stworzenie owo potrafiło ...

  • Niedaleka przyszłość

    Dziać się to będzie w niedalekiej przyszłości. Nasz potomek, Wodzisław Wędzidełko, będzie przedstawicielem pierwszego rocznika, który skorzysta z nowego systemu ...

  • Wincenty bimbrownik

    We wszystkich większych i mniejszych miejscowościach "turystycznych", w sezonie organizowane są jarmarki. Nie inaczej jest w Murzinowie, a to - ze względu na swoją ...

  • Zjadacz dupek pomidorów

    W naszej rodzinie niejeden jej członek zajmował się profesją kulinarną; szwagier naszego kuzyna, dla przykładu, został zatrudniony w pewnym nadmorskim pensjonacie, jako ...

  • Uparty dziadek

    Dziadek nasz Antracyt Borysko należał do tych dziadów, których nie znosi się najbardziej. Gdy się na coś uparł, a upierał się stale na coś, to nie było zmiłuj ...