„Co to to nie!” – część 7 i 8
by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 7 Lidia Po raz setny zaciskam zęby, kiedy umysł na nowo przetacza pierwsze spotkanie z panem „Numerkiem” ...
by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 7 Lidia Po raz setny zaciskam zęby, kiedy umysł na nowo przetacza pierwsze spotkanie z panem „Numerkiem” ...
Detektyw i komisarz dotarli na miejsce, gdzie wyłowiono z rzeki ciało niedoszłego zabójcy. Był ubrany w czarny golf, spodnie tego samego koloru, a na głowie miał ...
EKOBAJKA Dawno, dawno temu, za górami za lasami i siedmiona dolinami w małym domku z muchomora żył sobie mały , tłuściutki krasnoludek o imieniu Gapcio miał dużo ...
Witam, zapraszam na dalszy ciąg Nauki jazdy z ebooka Kocham, kochanym jestem. – Muszę zapalić, normalnie muszę zapalić. – Wyciągnął kolejnego papierosa. – Do ...
– Jaśko, wstawaj szybko i zobacz, co gadają w telewizji! – Nad uchem chłopaka zagrzmiała Małgocha. – Która godzina? I czemu się tak drzesz? – warknął Jasio. – ...
Witojcie! Siedzem se w gnieździe, które jeszcze kilka dni temu nazad, miało być wieżom nawigacyjnom dla naszego wioskowego tabora furolotowego. A tak, nie mylita sie, dobrze ...
(Oklahoma Bob ) Witam w drugim odcinku „Wiadomości z dupy”. Po ostatnim ataku antyfanów nasze studio mocno ucierpiało, a dwaj pracownicy zaginęli. To nic, że wszyscy ...
Gdy detektyw z całą resztą dotarli na miejsce, skąd dobiegł wystrzał, było już za późno. Na ziemi leżał technik policyjny, a nad nim stał Rurk z pistoletem w ręku i ...
Cześć. To mój pierwszy, krótki one-shot na tej stronie. O czym? Opowiada on o przygodzie Sanji'ego, bohatera popularnej mangi shounen, One Piece. Nie martwcie się, brak ...
Poniedziałek rozpocząłem w świetnym nastroju : gdy balansując pomiędzy marzeniem sennym a rzeczywistością leżałem na wznak to jedna z pierwszych świadomych myśli była ...
No i stało się. Zdecydowałem się. Oglądałem go chyba ze sto razy. W snach widywałem go częściej niż gołe baby w okresie dojrzewania. Tak, dziś piękny biały Mercedes ...
Do przodu przepchnął się wysoki czarnoskóry policjant. Kobieta sięgała mu nieco powyżej pasa. - Pedro! - Lucildo! Uścisnęli się, słychać było trzask pękających ...
Występ na Dzień Mężczyzny lub Chłopaka . Jest krótki i łatwy do wykonania; nauka trwa dosłownie chwilę. Wiadomo, że najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny, dlatego ...
by Koci & Hope Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność:) 9 Lidia No patrzcie co za POETA, który z balkonu wycharczał SONETA! Shakespeare XXI wieku i jego współczesna ...