Science fiction - str 8

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 1

    Nowa seria, nie wiem, czy się spodobają przygody Zero w kosmosie, ale zapraszam do przeczytania. Skoro rozległe tereny planety mogą tak przerazić, to co powiecie o kosmosie? ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.3

    W centrum łączności zapadła cisza. Myślałem o tym, co może stać się kiedy najeźdźcy przechwycą substancję, to mógłby być koniec ludzkiej rasy. Potrzebowaliśmy ...

  • Stonehumans: Nowa Era

    STONEHUMANS: NOWA ERA "Pojawi się znikąd i będzie spadać na Ziemię przez wiele lat. Nie spadnie cała lecz rozpadać się będzie na miliony kamieni, które spadać będą ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 2

    Zanim piekło zwaliło mu się na głowę było spokojnie. Wykonywał swoje rutynowe obowiązki. Miał być poddany pewnemu eksperymentowi którego celem było zwiększenie ...

  • Mass Effect: Dzienniki wojenne 1

    ‘’Pierwsze kilka słów z mojej strony. Liga odkrywców zostanie dokończona siódmego lipca, czyli w moje urodziny tak samo będzie z innymi seriami niedokończonymi.’’ ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.2

    - Czekaj, kurwa... Jak to zajęli Chicago??? - Przed chwilą dostaliśmy w łączności informacje, że zaatakowali i zajęli miasto. W mieście są ludzie, oczywiście rząd ...

  • Droga Wojownika-Rozdział 4

    Genosis, planeta leżąca na Zewnętrznych Rubieżach Galaktyki, położona niedaleko Tatooine. Pustynna, zamieszkała przez owadzią rasę, słynną ze swych umiejętności ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 2

    Myślał gorączkowo, co dalej. Mógł spróbować użyć tarczy i przebić się albo zeskoczyć i mieć nadzieję, że rękawice utrzymają go, oba pomysły niosły ze sobą ...

  • Strach cz1

    Ogarnia mnie strach, jedyne co mogę zrobić to tylko wziąć tą kartkę i zacząć pisać. Dlatego błagam was o pomoc, jeśli tylko to przeczytacie to musicie wiedzieć że ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 3

    Drzwi centrali były solidnie zamknięte. Nie było innej opcji niż dostać się siłą. Bił pięściami i rzeczami z korytarza. Jednak stal wzmacniana nie ustępowała. Trzeba ...

  • Kosmos - ostatnia grasica 2

    Statek kosmiczny „Deep Hole” przemierzał przestrzeń kosmiczną w poszukiwaniu życia. Przynajmniej taka była oficjalna wersja. - Kapitanie, mamy problem – zgłosił Kurk ...

  • Spotkanie po latach...cz.3

    Hej! Oto kolejna część. Dedykuję ją mojej przyjaciółce Edycie. Życzę miłego czytania! Komentujcie! Popijałam zamyślona alkohol gdy nagle do salonu wpadł Zack z ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 3

    Rozdział 3 - SPOTKANIE PO KOLACJI Mimo niedawnych wydarzeń, dość szybko wrócono do normalnej pracy w poszczególnych bazach. Wspomnienie tego, czego dowiedzieli się na ...

  • Strach cz3

    Powoli otworzyłam oczy, jednak miałam nadzieję że to tylko zły sen, ale nie. To działo się na prawdę. Naprawdę przeżyłam to piekło i na prawdę miałam w sobie ...