Science fiction - str 6

  • Shayia V

    - Szybkość i ruchliwość. Tylko do tego sprowadza się walka. Im jesteś szybszy i ruchliwy, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że zarobisz i w gratisie dostajesz więcej ...

  • Kolonia karna

    Klapa ładowni w burcie otworzyła się. W wraz z innymi wyszedł prosto w spiekotę oślepiającego słońca. Zaduch ładowni zastąpiła piekielna wilgotność powietrza, jaka ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 8

    Widział jak wielki pocisk jest coraz bliżej. Mógł go zobaczyć gołym okiem. Sekundę przed uderzeniem w ziemię on wiedział, że to już koniec. Zaparł się tylko mocniej ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 9

    Siwe niebo przysłonięte kolejną burzą demonów jakby się rozstąpiło. Okazało się, że to jeden ze starych wyprowadzonych z użycia transportowców Federacji. Wylądował ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 10

    Przeszli do jednej z hal laboratoryjnych. Robot poinstruował Pretora by wszedł do jednej z wielkich komór. Wchodząc zauważył, że na środku znajduje się małe metalowe ...

  • Kolektyw - Prolog

    Miliard lat temu Jestem Życiem. Jestem dzieckiem Śmierci. Jestem tym co nie morze umrzeć. Jetem Kolektywem. Zbiorowiskiem czegoś co pewien naukowiec kiedyś nazwie komórkami ...

  • Pętla.

    – Ile mi zostało? – To raczej kwestia dni... Milczał przez moment, wpatrując się niewidzącym wzrokiem w blat lekarskiego biurka, po którego jednej stronie siedział. – ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 11

    ''Pierwsze kilka słów na początek przed końcem :P Jest już to ostatnia część tej serii. Mam nadzieję że zakończenie które napisałem jest satysfakcjonujące. Koniec ...

  • Woda (XV)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Kolektyw cz.1

    Jest. Wyczułem go. Trylobit. Mmmm, taki tłusty. Zaraz go pochłonę i strawię. Takie były pierwsze myśli Tancerza od kilku godzin poszukiwania pożewienia. Choć był jednym ...

  • Alchemik

    Opisywane wydarzenia miały miejsce w Krakowie w roku 1972. Wywarły one na mnie wielki wpływ i mimo upływu czasu wciąż nie mogę się z nich otrząsnąć. Dlatego ...

  • Woda (VIII)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.13

    Ben wypuścił gęstą smugę dymu, która rozniosła się po sali. - Nie mieliśmy nic wspólnego ze śmiercią Baratri. - powiedział spokojnie. - Nie możecie nas o to ...

  • Potomek.Historia cz. 2

    Proszę o ocenę w komentarzu ^^ Na zewnątrz jest chłodno. Gdy drzwi się otwarły wyszliśmy z tajemniczego pomieszczenia, które okazało się być wielkim kontenerem. Teraz ...