Science fiction - str 9

  • Czytelniczka

    Szła grudniowym popołudniem dobrze znajomą sobie ulicą w szary, ponury, grudniowy dzień. Wysoka, szczupła, brązowowłosa. Jak zwykle zamyślona. O życiu, o przeszłości ...

  • Z innej perspektywy cz. 4

    Dobrze, moi drodzy, koniec tego widowiska - usłyszałem w myślach - mój najmłodszy synu - zwróciła się bezpośrednio do mnie - chodź, pokażę ci coś... bardziej ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.12

    Kanclerz stał wyprostowany i obserwował wszystkich wokół siebie. Zawsze obserwował. Wychodził z założenia, że dobra obserwacja jest kluczem do sukcesu. Najpierw poznaj ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 5

    Rozdział 5 - OBIEKTY NAD RAJEM Biurowiec w Houston, zajmowany kiedyś przez Franka Russell'a, ożył na nowo. Askaniusz wysłał tam Paulinsona i Richardsona, którzy mieli ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 5

    Wszyscy weszli do wielkiej sali przerobionej na tymczasową centralę dowodzenia. Kadet z opaską na oku wszedł na jeden ze stołów tak, aby go wszyscy mogli słyszeć. Zaczął ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 4

    Kolejny dzień dla Hanka był dosyć miły. Rick przydzielił go do pracy przy wzmocnieniu murów po południowej części miasteczka, ponieważ z tej strony aktywność ...

  • Spotkanie po latach...cz.2

    Mojej przyjaciółki już nie było tak samo ciała na którym się pożywiła. Położyłam się na łóżku. Dlaczego Sophie mi nie powiedziała tego wcześniej przecież tak ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 8

    Biegli już któreś z kolei kółko, spoceni i zdyszani pokonywali następne metry, w końcu kapitan Yssen zarządził przerwę, lecz grzejące słońce Aresa uniemożliwiało ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 6

    Uderzał w równych odstępach czasowych. Uderzał w dwa miejsca. Bił już tak od dobrych pięciu minut. Nie zauważył, że głowa upiora zamieniła się w krwawą papkę dawno ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 7

    Maszerował przez długi czas wzdłuż autostrady. Szedł pasem prowadzącym do miasta, bo był w miarę pusty. Wszystkie samochody a raczej ich wraki były na tym drugim pasie ...

  • Szkarłatny Cień-Rozdział 5

    Bar "Wesoły Wisielec” na planecie Kali w galaktyce Hindi nie był miejscem dla dam i szlachciców. Śmierdziało tu moczem i krwią, a między stolikami przemykały różne ...

  • Woda (III)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Hajmat - Rozdział 2

    Rozdział 2 Posterunek Ciemości Winda zjeżdżała powoli w dół. Zatrzymała się na poziomie 170 gdzie mieściły się również mieszkania. Do windy wsiadło 2 mężczyzn ...

  • Woda (IV)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...