Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.1
- Znałeś ją? - Co mówisz? - Pytam czy ją znałeś. Ja nie za bardzo wiem w ogóle kim była. - Pewnie, że znałem. Jak możesz nie wiedzieć kim była? Gdzie ty się ...
- Znałeś ją? - Co mówisz? - Pytam czy ją znałeś. Ja nie za bardzo wiem w ogóle kim była. - Pewnie, że znałem. Jak możesz nie wiedzieć kim była? Gdzie ty się ...
Witam! W moim opowiadaniu opisuję historię Hanka, który żyje w czasach apokalipsy zombie nawiązując do serialu "The walking dead". Nie ma łatwo, a życie wśród ...
Byli już w środku. Ściany były zimne i białe. Były w każdym centymetrze pokryte runami chaosu i bluźnierczymi litaniami. Niektóre z nich były tak okropne, że ...
Planeta Alzoc III znajdowała się prawie dokładnie pomiędzy terytoriami zajmowanymi przez Rodzinę Solo i Związek Wolnych Lotników. Idealnie nadawała się na miejsce ...
Wysiadł ze swojego TIE fightera odczuwając potworne zmęczenie. Wychodząc z doku czuł od czasu do czasu poklepywanie po plecach poprzedzające pochwały za udany lot. Będąc ...
Aktywacja... Inicjacja bazowych protokołów behawioralnych… Skanowanie wpisów głównego rejestru… Ukończono… Odnotowano 120450456 wpisów w rejestrze... Uruchamianie ...
Statek, którym podróżowała ekspedycja na Kothlis nie był najnowszym odkryciem techniki. Trzęsło nim okrutnie przy każdym ostrzejszym manewrze, jednak był niezawodny ...
Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...
Frachtowiec przy lądowaniu wytworzył spore fale wokół stacji. Bryza unosząca się w powietrzu w połączeniu ze świecącym Koth`lar tworzyła tęczę, która pojawiła się ...
Po krótkim spacerze Jim zastukał do drzwi sklepu z metalowym złomem. W środku zastał Freda, faceta w średnim wieku z rudymi włosami i brodą, odstającymi uszami ...
Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...
05.01.24 - 17.06.24(PWW) Dziś spisuję opis dalszych wydarzeń z mojego dziwnego życia. Jak w poprzednim wpisie powiedziałem, dojechaliśmy po półtora dnia do Los Angeles na ...
Opowiadanie konkursowe z zeszłego roku. Wyniki już są, więc mogę wrzucić :D Reichstag. Berlin. 1955 r. Czując, że serce najpewniej za chwilę wyskoczy mu z piersi ...
Wyobraź sobie świat, gdzie nikt już nie pamięta o zdobywcach kosmosu, świat w którym nowe planety podbijają wyłącznie autonomiczne maszyny, przekazujące na Ziemię ...