Science fiction - str 13

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.9

    Fale uderzały niewzruszone o brzeg stacji. Koth`lar już zaczepiało o horyzont, lecz dawało jeszcze trochę światła. Wkoło panowała dziwna cisza. W pewnym momencie ...

  • Alchemik cz.4

    Wkroczenie do działania znacznie się jednak opóźniło. Wszystko przez ogarniające mnie macki zmęczenia i wyczerpania jak i obowiązki związane ze studiami, o które w tym ...

  • Przybysze - Rozdział 4 - Niebo i Piekło (AKTUALIZACJA)

    Thomas ostrożnie otworzył oczy. Było wciąż wcześnie. Dzienne światło dopiero leniwie zaczynało się przebijać do skromnie aczkolwiek elegancko umeblowanego mieszkania ...

  • Bajki z przyszłości 3

    W końcu Jim trafił na miejsce. Spojrzał na wyświetlacz Namierzalnika, dwie migające kropki prawie nakładały się na siebie. Dotarł na złomowisko. Z daleka było słychać ...

  • Kolektyw 3

    - Co jest tak ważnego, że odciągasz mnie od obiadu? - powiedział Tancerz na wstępie. - A nic specjalnego. Tylko prawdopodobna zagłada całego życia na Ziemii. W naszą ...

  • Przybysze - Rozdział 3 - Wielki Zły Wilk

    Thomas nie wiedział ile czasu trwała podróż. Był prawie pewien, że znajduje się w Norze. Z trzech stron otaczały go betonowe ściany zaś za plecami miał blaszaną bramę ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 5

    18.06.24 PWW Od Autora: wszystkie zamieszczone wypowiedzi z gwiazdką (*) są to zdania w językach obcych przytoczone w tłumaczeniu. - Szybki? - wywołałem dowódce Wilków na ...

  • Alchemik cz.5

    Powitał mnie szeroki korytarz wykopany z gliny o którego brzegi były oparte kawałki drewna i pompy z których biło kojące ciepło. Na jego końcu znajdowały się drzwi z ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 4

    Niefortunnym zrządzeniem losu było to, że jedna z radiostacji przestała być głucha, właśnie wtedy, kiedy było widać pierwsze zombie na horyzoncie. Osoba mówiąca ...

  • Niewidzialny TOM II cz.2

    Pora na drugą część dzisiejszego dnia! No to już formalnie, Witam! Wcześniej zdarzyło się wiele rzeczy, o których nawet nie marzyłem. No może troszkę. Ale to nie ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 4

    – Jaśko, wstawaj szybko i zobacz, co gadają w telewizji! – Nad uchem chłopaka zagrzmiała Małgocha. – Która godzina? I czemu się tak drzesz? – warknął Jasio. – ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.2

    Coruscant – 70 lat wcześniej, 3 miesiące po śmierci Luke`a Skywalkera. Na Coruscant nastąpiły bardzo nerwowe dni. Wszystko działo się niewyobrażalnie szybko. Po porażce ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.4

    Ben okrążył sale spotkań już kilka razy. Przy innych nie pokazywał tego, że się niepokoi, że coś może być pójść nie tak. Choćby nie wiadomo co się działo ...

  • Przybysze - Rozdział 2 - Diabeł

    Krew… Wszędzie krew… Na jego rękach. Na jego nogach. Na jego twarzy. Nie wiedział co się stało. Nie wiedział ile czasu minęło. Wiedział tylko, że przelał krew ...