Science fiction - str 10

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 9

    Słowa kapitana nieustannie biły w jego myśli, uruchamiając głośno brzęczące dzwony, nadchodzącej katastrofy. Przez ostatni miesiąc z pomocą zdolności i odpowiednich ...

  • Hajmat - Rozdział 3

    Rozdział 3 Warta - A ona my na to. Nic nie czuje !!! – wszyscy zebrani rechotali z kawału Zapodolkiego. A on sam najbardziej. Ich śmiechy niosły się straszliwym echem w ...

  • Hajmat - Rozdział 1

    Rozdział 1 Wszystko ma swój początek… -Wstawaj. Kacper wstawaj. Co jest z tobą zaraz zaczynasz wartę. Boże jedyny jak ty się grzebiesz. Bo dzicy wejdą zaraz tu i cię ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 5

    Powierzchnia planety Gleanus IV. ‘’Słyszycie to?’’ Edward zwrócił się tymi słowami do swoich towarzyszy. Ci zatrzymali się i zaczęli nasłuchiwać. Definitywnie ...

  • Poznaj siebie

    Tekst, który brał udział w ogólnopolskim konkursie literackim na opowiadanie sf ;) Poślizgnął się i przejechał kilka centymetrów po mokrej nawierzchni wydrążonego ...

  • STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy

    STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy Po wydarzeniach związanych z lotem na asteroidę, awaryjnym lądowaniu, zmianą w Stonehumans trzech osób z załogi statku, którego byłem ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 6

    Cała szóstka schodziła schodami, aby wyjść na spotkanie z resztą żołnierzy. Maszerowali w ciszy, gdy nagle komisarz zatrzymał ich przed drzwiami. Odkaszlnął żeby ...

  • Kolektyw 4

    Koniec Kredy i rok zagłady dinozaurów. Tancerz osiągał w swoich badaniach wyniki lepsze niż wcześniej mógł przypuszczać. Ssaki na obecnym poziomie osiągały już do ...

  • Candor

    UKŁAD GWIEZDNY ALASKON 2.5.0. PRZESTRZEŃ POROZUMIENIA PÓŁNOCNOAMERYKAŃSKIEGO. Zimna przestrzeń oblewała statek jednego z konwojów humanitarnych lecących na Alaskona ...

  • Najgorsze 27 godzin

    Okładka Było zimno, -50 stopni Celsjusza. Eli samotnie stąpała po żwirze. Był dzień pięciu wschodów, więc akurat wypadała jej warta. Aż po horyzont jedynym co ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 7

    - Przebijamy się do centrum, zwiadowcy odkryli, że jest tam nadajnik zagłuszający komunikację na planecie. - Ale atakujemy właśnie teraz? - Tak Edwardzie lepszej okazji nie ...

  • Zwykły człowiek

    Rozdział pierwszy- Przedstawienie Tego dnia nie wyły syreny. Poranek zapowiadał bardzo przyjemny dzień pełen ciepłych podmuchów wiatru. Nie stała się żadna katastrofa ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.10

    Krążownik typu Charger był wygodnym statkiem. Kiedyś służył jako jednostka dyplomatyczna, przez co poszczególne pomieszczenia i pokoje były dobrze wyposażone ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.8

    Siedzieli w owalnym pokoju. Przed nimi znajdował się wielki ekran komunikacyjny, który w tym momencie był wygaszony. Duraj wyglądał na najbardziej zdenerwowanego. Prater ...