Science fiction - str 4

  • "Głębia strachu" rozdział 5 - Odzyskane ja.

    Po nafaszerowaniu mnie przez dr Holms tuzinem kroplówek uzupełniających utracone elektrolity po bliskim spotkaniu z porońcem, dochodzę do siebie. Przypominam sobie wspaniałe ...

  • Niewidzialny Tom I cz.1

    01.01.24 PWW (Po Wielkiej Wojnie) Witam. Jestem Niewidzialny i mam 15 lat. Nie jest to opowieść o nastolstku, który postanowił zakończyć swoje życie, bo jest niezaóważany ...

  • Hajmat - Rozdział 4

    Rozdział 4 Wiadomość Kacper siedział w sowim mieszkaniu całkowicie zaskoczony tym co stało się kilka godzin wcześniej. Najpierw ta straszna warta, pomoc temu chłopakowi ...

  • Woda (IX)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 7

    Barak T5 mieścił się za akademią, pośród innych podobnych budowli. Każdy z tych prowizorycznych tworów wykonany był z tworzywa sztucznego, żelazopodobnego w kształcie ...

  • Ostatni człowiek na ziemi - prolog

    Godzina 5:30. Narastający odgłos alarmu powoli wyrywa mnie ze snu. Otwieram oczy. Ciemnogranatowe rolety przysłaniają światło lampy drogowej, która, chciałoby się rzecz ...

  • Przybysze - Rozdział 1 - Obietnice

    W otoczonym mrokiem pokoju unosił się gęsty dym z niedogaszonego cygara gdy do mieszkania przesiąkniętego aromatem tytoniu i alkoholu wszelakiej maści wpadły pierwsze ...

  • Droga Wojownika-Rozdział 3 (Star Wars)

    Dniem i nocą ćwiczyliśmy, aż do kresu możliwości, ograniczając sen do minimum. Obsługa broni, granaty, musztra, zachowanie na polu bitwy. Mówiąc ogólnie wszystko, co ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 0

    ''Pierwsze kilka słów z mojej strony. Jest to fanfiction ukazujące co stałoby się gdyby siły piekielne zaatakowały ziemię. Cóż skłamałbym gdybym powiedział że nie ...

  • Zagubiony w Sieci cz.2

    K-217/13 wyhamował nad kwaterą Tancerzy Śmierci. Przemienił się z myśliwca w postać humanoida i wskoczył do bazy poprzez wykonany przez siebie otwór w suficie przy ...

  • Woda (XI)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 3

    – „ZLIKWIDOWAĆ WYBULACZE, WIDZIMISIĘ KACZE!“, STOP DOMINACJI, CO NIE SŁUCHA LUDU RACJI“, NIE DLA PTASZYSKA, CO NARÓD W OTCHŁAŃ NĘDZY WCISKA!“ – te i tym podobne ...

  • Strach cz2

    Nie byłam w stanie podnosić nóg, schody były dosyć strome, a nasz oprawca nie patyczkował się z nami. Krystian także ledwo unosił nogi, miał je bardzo posiniaczone ...