Science fiction - str 2

  • Maska-Rozdział 6

    Burza przybierała na sile, krzycząc gromami i uderzając piorunami, a wicher śmiał się, zatracając wszystko w porywach szaleństwa. Przy kolejnym huku i błysku ...

  • Biała Strefa. Rozdział 2. Wydział genetyki

    Co tydzień prowadzone są zbiórki genów. Cała społeczność musi stawić się na wydziale genetyki gdzie zostaje pobrane ich DNA. Dzięki nim genetycy mogą tworzyć sztuczne ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 3

    Tym razem, bądź co bądź, miałem lepszego nauczyciela... A raczej nauczycielkę. Która nie tylko uczyła mnie życia jako Niezmarły ale także pokazała mi jak korzystać z ...

  • Hajmat - Prolog

    Prolog Ciemno, wszędzie ciemno. Boże jak tu zimno – pomyślał – i po co mi to wszystko było. Mogłem sobie leżeć teraz spokojnie w "domu”. O tyle ile można było to ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 1

    – Jasiu, wstawaj, czas do roboty. – Nie mam sił. – Wstawaj, mówię, zaraz wschód słońca – ponaglała Małgosia. – Ale... ale ja nie mogę. Nie zapłaciłem ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 6

    – Co tak zimno? – warknął Jasio, nakrywając się kołdrą pod samą brodę. Zerknął na budzik – 8:50. – Piździ jak cholera, przestali grzać? – potwierdziła ...

  • Woda (VI)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • O krok od zagłady – niech żyje system cz. 2

    – Skąd mieliście miedź? – zapytał Jasio. Chłopaki zwinęli pomnik króla. Podkradli się w nocy i wyrwali go z „korzeniami” – zaśmiał się Jacek. – A PREWE? – ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 4

    Rozdział 4 - Z LONDYNEM W TLE Szefa Paphnuti obudziło pukanie do drzwi. Spał jak zabity po wczorajszym, wieczornym spotkaniu. Długo nie mógł zasnąć, myśląc o ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 2

    Kilka godzin później kolejna porcja ćwiczeń podczas polowania… Rój mrówek?? Ha ha ha ha… Któż by się spodziewał gniazda szerszeni nad głową czy węża pod nogami? ...

  • Woda (XVI)

    Tytuł oryginału: „Something in the Water” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Bitwa o Ziemię cz.1

    Tego dnia, nie mogąc spać już od 5 rano chodziłem po swoim 'pokoju', jeśli można tak nazwać łóżko, umywalkę i kibel w pomieszczeniu 4x4. Bardziej pasowało by ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 4

    18.06.24 - Witaj pilocie Nett - powiedział Tytan, gdy wszedłem do hangaru. Hangar podzielony był na niewielkie komory. W każdej komorze znajdował się jeden Tytan, były to ...

  • Ostatnia warta

    Siedziała na piaszczystym wzgórzu i obserwowała, co dzieje się na brzegu morza. A działo się wiele. Plażą szło olbrzymie stado roślinożerców. Brązowawe cielska ...