Przygodowe - str 63

  • Tears dont fall - 5

    Nadeszła długa przerwa. Szymon kierował się na stołówkę. Ja, miałem kanapkę w plecaku, jednak jak pies szedłem za nim nie chcąc stracić ani sekundy jego obecności ...

  • Dom - 119

    Cześć. Wiecie... to ostatnia część. Dzięki za to że czytacie to opowiadanie, dzięki że wam się podobało :) - Jesteś zwykłym śmieciem, nie moim bratem – powiedział ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 2

    Mocno wymiętoszony i obolały Gryfon podniósł się wreszcie z podłogi i spojrzał spode łba na rywala, a następnie na byłą partnerkę. - Powinnaś mnie za niego ...

  • Droga Wojownika-Rozdział 3 (Star Wars)

    Dniem i nocą ćwiczyliśmy, aż do kresu możliwości, ograniczając sen do minimum. Obsługa broni, granaty, musztra, zachowanie na polu bitwy. Mówiąc ogólnie wszystko, co ...

  • Dom - 77

    - San Antonio Spurs w play-offach. Nieźle, nie? - poinformował mnie Daniel. - Dawno nie oglądałem meczy. Ciekawe dlaczego? - zaśmialiśmy się. Kamil poszedł do kuchni a ja ...

  • Życie trudne jest cz. 28

    Kiedy się obudził natychmiast uświadomił sobie jak ciężki dzień przed nim. Zaścielił łóżko, wstawił pranie na godzinę i przebrał się w ciuchy do biegania. Czapka ...

  • Szukałem cię cz.8

    Wstali bardzo wcześnie, kiedy księżyc jeszcze królował na niebie. Wszyscy poczuli się lepiej po kilkugodzinnym śnie, pomimo iż dla wielu z nich, był to najkrótszy ...

  • Po horyzont - Część 6

    Została na chwilę sama, więc zaczęła rozglądać się po domu. Wyglądał, jakby nikt tu na stałe nie mieszkał. Mebli było jak na lekarstwo, nawet kuchnia wydawała się ...

  • Zmierzch Ostrza-Rozdział 11

    Kolejna wizyta w mieście nie leżała zupełnie w planach Thomasa. Wolałby poćwiczyć alchemię, by ograniczyć możliwe błędy w czasie próby uleczenia brata, ale bez ...

  • Życie to ciągły trening cz.65

    Widząc zatrzymujące się przed posesją BMW Agata wyszła przed dom. Na rękach trzymała Natalkę. Jej mina nie wyglądała na ciekawą. Jako pierwszy wysiadł Adam. Wtedy ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 4

    Gdy tylko plecy dotknęły zimnej, choć miękkiej podłogi, poczułem, jak śliskie przedmioty, podobne do znienawidzonych przeze mnie węży, oplata moje nogi i ręce. Nie ...

  • Przeklęty cz. 10 i cz. 11

    Mała uwaga: imię głównej bohaterki Arlene / Amber używane jest zamiennie, w zależności od tego, czy opisuję perspektywę Kaidana (dla którego ona jest Amber), czy Arlene ...

  • Dom - 48

    Obracając Glocka w dłoni ruszyłem za Kamilem. Weszliśmy do salonu zastając chłopaków siedzących na kanapie. Zawzięcie o czymś dyskutowali, jednak na dźwięk otwieranych ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 15

    Rozdział 15 - SPOTKANIE ZA MIASTEM Siła, która emanowała z dziewczyny już tak bardzo, iż miała wrażenie, że za chwilę sama uniesie się w powietrze, zniknęła jak ...