Inne - str 2

  • Smutne oczy

    Zawsze, kiedy jestem smutna i jest wśród mnie wiele osób, zastanawiam się, co odczytają z moich oczu. Czy ktoś z nich zauważy, że są zaszklone, puste, wpatrzone w jeden ...

  • Autodestrukcja – Anielskie czterdzieści

    Idę. Idę gnuśnie, rozpychając gniotące mnie zewsząd powietrze. Kilka banknotów i mały zbawienny przybytek za rogiem budynku. Czy już nie dosyć? Czy właściwie? Czy ...

  • 8 MARCA

    KOBIETKI, TE FAJNE I "NIEFAJNE" Z LOLA, I OGÓLNIE - WSZYSTKIM BABOM ŻYCZĘ NAJLEPSZEGO I JESZCZE LEPSZEJSZEGO!!! I ŻEBY FACET JAK NAJRZADZIEJ NAPINAŁ WAM ŻYŁKĘ (bo czasem ...

  • Wyprawa

    Nigdy nie lubiła gór. Pewnie dlatego totalnie nie dowierzała, że tu jest. Rozejrzała się po zalesionych szczytach, których ostre końce tonęły w porannej mgle. Nie ...

  • Smutna historia Tamary i Damiana cz. 1

    Pewnego pięknego dnia rano przebudziłem się by zobaczyć która godzina gdy nagle słysze pukanie do drzwi, więc założyłem spodnie by zobaczyć kto to. Zszedłem na dół ...

  • BASZA część 5

    Odcinek tylko dla pełnoletnich! Podziękowania dla Nefera za korektę a wszystkim komentującym za podpowiedzi i uwagi. *. *. * Odebrał Y. - Poproś Panią do telefonu. - Dobrze ...

  • Mitologia codzienności: Harpia

    Siedzę w naszej ulubionej kawiarni - tej, gdzie mają to dobre ciasto i kawę, jakiej nigdzie indziej nie dostaniesz. Pada ciepła, przyjemna mżawka. Jej subtelność z ...

  • Toksyczna przyjaźń

    Znowu mi to zrobiłaś. Kolejny raz postawiłaś mnie w sytuacji, w której żadne rozwiązanie nie może okazać się tym dobrym. Nie tolerujesz kompromisów, często podejmujesz ...

  • My

    Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak niewiele potrzeba, by wywołać prawdziwy huragan zdarzeń. Niszczycielską siłę, która rujnuje każdą rzecz zbudowaną w naszym ...

  • Starzec...

    Hej wszystkim. Opowieść pod spodem nie jest mojego autorstwa. Dostałam je od kogoś bliskiemu mojemu sercu ponad 7 lat temu i chciałam je przekazać dla Was ;) Miłego ...

  • Z życia wzięte.

    Życie Moniki w teorii nie było skomplikowane. Nie walczyła ze sobą mocno, próbując dostosować do pożądanego odłamu społeczeństwa. Kasty ideałów i nadludzi, którymi ...

  • Drabble - Do widzenia

    Dzisiaj znów płakałam, ale nikt nie widział łez. Widzieli to, co chcieli zobaczyć. Nic więcej. Jak ci turyści, pamiętasz? Mieli listę "do zobaczenia". Odhaczali ...

  • Potwory

    Wierzysz w potwory? Nie te spod łóżka, czy ze stron książki. Mam na myśli te, które żyją w naszych wnętrzach. Te, które znają każde nasze pragnienie. Które żerują ...