Inne - str 4

  • Zjawiskowa

    Pojawiłaś się nagle w wirtualnym świecie. Życzliwa, inteligentna, interesująca. Twój komentarz ośmielił pisarskiego nowicjusza, do ponowienia niezdarnych prób. Nazwałem ...

  • Nic dla mnie cz 15

    Leżałam w tym okropnym łóżku, o dziwo prawie nic mnie nie bolało. Wiedziałam, że to zasługa środków przeciw bólowych. Otworzyłam oczy i zobaczyłam śpiącego na ...

  • Mój cień

    Jest jak cień. Trudno ją ominąć, zostawić w tyle, czy wyprzedzić. Trudno przestać rozglądać się na boki w poszukiwaniu śladów jej obecności. Jeszcze trudniej pozbyć ...

  • Złoty strzał

    - Nienawidzę cię, nienawidzę cię, nienawidzę cię – poinformował swoje beznadziejnie przeciętne odbicie. Przedwczorajsze siniaki na brzuchu były tak żółte, że ...

  • Siła w słabości

    Jestem bardzo słaba i jeszcze bardziej krucha. Chwilami mam wrażenia, jakbym rozpadała się na miliony maleńkich cząsteczek. Nie lubię tego uczucia. To jest tak, jakby ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • Nic dla mnie cz 11

    Stałam przed ukrytym przejściem, tym samym które prowadzi do ogrodu. Tutaj pierwszy raz poczułam się wolna i co ważniejsze tutaj pierwszy raz zobaczyłam Lucasa. Z bijącym ...

  • BASZA część 11

    UWAGA : opowiadanie zawiera opis scen przemocy i wyuzdanego seksu. Dziękuję Neferowi za korektę. Gdy rano się się obudził, R jeszcze spała. W pierwszym odruchu chciał ...

  • Drabble - Kraken

    Zawsze byliśmy razem. Ja i on. Wspólnie wyłoniliśmy się z macicy, równocześnie wydając pierwszy krzyk. Towarzyszył mi każdego dnia oraz każdej nocy. Nieustannie ...

  • DODATKOWY ONESHOT - Joe vs randki

    Mały dodatek do serii :D *21 lat wcześniej* A więc właśnie realizuję jeden ze swoich najgorszych pomysłów. Idę na randkę z dziewczyną, choć nawet nie jestem pewien ...

  • Wspomnienia

    14 lat temu Nic 13 lat temu Nic 12 lat temu Nic 11 lat temu Nic 10 lat temu Rodzice, kłótnia, krzyk bólu, strach, alkohol. 9 lat temu Boże narodzenie, szpital, uśmiech ...

  • Kolory

    Był jak dojrzewające w słońcu jabłko, które kusi swoim czerwonym kolorem, będąc piękniejszym każdego kolejnego dnia. Jego niebieskie oczy były jak wakacje nad morzem ...

  • Życzenia świąteczne

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia składam wszystkim Lol-owiczom najlepsze życzenia świąteczne. Spokoju , odpoczynku i dobrego nastroju . Spędźmy je w gronie rodzinnym ...

  • Recepta na odchudzanie

    Wierszyk - recepta na odchudzanie Chcę Wam dać panowie, panie receptę na odchudzanie. Zamiast ziółek, kropeleczek, strzelcie szybki numereczek! Przy nim ćwiczysz mięśnie ...