Inne - str 36

  • Historia zycia pewnej dziewczyny cz.2

    Wiadomosc, ktora uslyszala od swojej rodziny byla dla niej wstrzasajaca. Nie wiedzaiala jak ma na to wszystko zaaregowac. Ewelina usiadla na kanapie i przygladala się matce ...

  • Początki

    Lucy nawet nie wiedziała, że ktoś ją obserwuje. Po prostu spała i nie podejrzewała najbliższych wydarzeń. Tych, które zmienią jej życie na zawsze. Przed oczami ...

  • Elwira

    Drabina złowieszczo sunęła po regale nabierając coraz większego rozpędu, mijając półki sklepowe. Elwira mocno zacisnęła zęby i w nagłej ciszy wyraźnie usłyszała ...

  • Anna

    Kiedyś chcieliście, abym opowiedział wam jak zostałem pisarzem i obiecaliście przynieść mi świńskie ucho, którego jednak nie widzę… Dobra, chwilowo zadowolę się ...

  • Everyone has a secret. Ep. 2.

    *Sophie* - Cóż za spotkanie - usłyszałam. Wzdrygnęłam się lekko, a strach, który przepełniał dotychczas moje ciało, ulotnił się równie szybko jak się pojawił ...

  • Smutna historia Tamary i Damiana cz. 2

    - Hej Damian - No hej Patryk - Słyszałem, co się stało. Przykro mi. -, Dlaczego ona - Pyta zapłakany Damian -Nie wiem stary, ale Ci współczuje. -Dzięki za telefon powiedz ...

  • Przegrany

    Mieliście tak kiedyś, że nie potrafiliście zatrzymać swojego rozgalopowanego serca a wasze nogi pędziły gdzieś przed siebie? Nie czuliście wtedy niczego oprócz ...

  • Jej portret

    Cześć. W oczekiwaniu na Dom - 79 możecie przeczytać tekst piosenki którą niedawno napisałem. Ma coś wspólnego z opowiadaniem ale narazie wam nie powiem :) Ty jak dym z ...

  • Słowik

    Kolejne metry, niezliczone kroki. Bezlitosne słońce pali kark i gołe ramiona. Idę. Sam w zasadzie nie wiem dokąd i w jakim celu. Idę i zastanawiam się czego lub kogo ja ...

  • Jedna dusza

    Ciemność. Gnał do przodu. Serce waliło w rozgrzanej piersi. Czuł kobietę na swoim grzbiecie. Oddychała niespokojnie, nerwowo uderzała piętami w jego boki. Dłonie ...

  • Faza pełni.

    Nawet nie mam zielonego pojęcia czy to przeczytasz. Cały czas waham się czy w ogóle opłaca się pisać. Z drugiej jednak strony gdy tak się stanie, nie chcę zanudzać Cię ...

  • Nocny Łowca.(4)

    Pierwszy zew krwi: Łowca(2) –Rozumiem–powiedziałem. Szepty w mojej łowie śpiewały mi co mam robić. Wyciągnąłem rankę przed siebie.–"Tyś jest mieczem Królów ...

  • Paranoja

    Paranoja. Czyli usystematyzowane urojenia prześladowcze oraz oddziaływania. Piękna definicja, czyż nie? Paranoikiem można nazwać każdego, bo każdy zna inną definicję ...