Inne - str 35

  • Moja przygoda

    Witajcie, na imię mam Kasia i mam 28 lat. Jestem szczupłą, opaloną brunetką o brązowych oczach. Mam nieduże kobiece piersi oraz tyłeczek który ostro trenuje na siłowni i ...

  • DwieOdmienneOsoby cz.1

    Siedziałam właśnie w swoim gabinecie i wystawiałam diagnozę choroby pacjenta. Niespodziewanie w drzwiach stanęła jedna z pielęgniarek, była dość zdenerwowana widać ...

  • Luna - Księżyc #3

    Pukam do drzwi przyjaciółki, otwiera mi wysoki brunet o brązowych oczach i bystrym spojrzeniu. Przeszywa mnie i Igora spojrzeniem i stoi w drzwiach. - Jest Emma? - odzywa się ...

  • Spalone myśli

    Czym jest poranne wstawanie? Oddaniem się w ręce tej jędzy kościstej, głaskaniem po bolącej skroni. Poranne wstawanie, to wystrzał z armaty, ogłuszający, dezorientujący ...

  • Obietnica

    Kocham Cię, rozumiesz? To obietnica. Obietnica lepszego życia. Lepszych nas. Słowa, które potrafią odmienić największego potwora. Ogromne ciepło wypełniające od środka ...

  • Nie pozostało nic..

    Zastanawiałam się kiedyś czy życie bez serca jest możliwe. Wszyscy mówili mi, że tak się nie da. Każdy powtarzał, że to nierealne... a ja im wierzyłam. Słuchałam ...

  • Oni cz. 2(ostatnia)

    Klamka zapadła, Joanna Marten uzgodniła wynajęcie pokoju od państwa Kowalczyków. Nie miała zbyt wiele toteż dobytek kobiety zmieścił się w jednej torbie podróżnej ...

  • Z życia wzięte.

    Życie Moniki w teorii nie było skomplikowane. Nie walczyła ze sobą mocno, próbując dostosować do pożądanego odłamu społeczeństwa. Kasty ideałów i nadludzi, którymi ...

  • O prawdach codzienności?

    Marek zapiął kurtkę pod samą szyję, zgarbił się podnosząc barki, a ręce włożył do kieszeni spodni. Chłód jesieni czuł z każdym postawionym krokiem i jak zwykle ...

  • W przededniu..

    Nadszedł w moim życiu czas corocznych przemyśleń. Zastanawiania się, co zrobiłam dobrze, co źle, czego w ogóle nie powinnam była czynić. Nazbierało się tego wiele, z ...

  • Tajemnice Diany cz.2

    Od razu piszcie czy się podoba. :P - Cześć, Vanessa jestem jeżeli chcesz mogę oprowadzić Cię po szkole. - O hej, dziękuję było by mi miło sprawiała pozory sympatycznej ...

  • Wartość.

    Marzenia się spełniają. Rozpływają się w powietrzu. Błądzą po świecie. Czujesz? Ocierają się o Twoje ciało. Zarys wspomnień przypomina ich kształt. Budzą się, ale ...

  • Z pamiętnika Rose cz.1

    -Co?! - Rose właśnie kłóciła się ze swoją mamą. - Jak możesz?! Nie zrobisz mi tego! - Rose, każdy ma prawo do odrobiny szczęścia - ze spokojem odparła Kate, jaj mama ...

  • Historia zycia pewnej dziewczyny cz.2

    Wiadomosc, ktora uslyszala od swojej rodziny byla dla niej wstrzasajaca. Nie wiedzaiala jak ma na to wszystko zaaregowac. Ewelina usiadla na kanapie i przygladala się matce ...