Inne - str 31

  • Poemat ulotny

    Więc kimże jestem? Pytam siebie niczym bohater Goethego i odpowiadam, a raczej próbuję po ciuchu wmówić sobie, że jam jest częścią tej siły... Nie, siłą nie jestem ...

  • Moje małe pokolenie ikea

    Ludzie są podli. Wraz z coraz bardziej rozwijającą się nauką, techniką szerzy się podłość, zachłanność. Ja chyba nie umiem się przystosować do takiego świata ...

  • Istnienie

    Bo z winem to jest tak, że lubi się kończyć o niewłaściwej porze. Gdy czujesz, że zbliżasz się do tego słynnego momentu świadomości, a dokładniej nad-świadomości ...

  • Opowieści autobusowe

    Autobus – niesamowite źródło wszelkiej inspiracji, historie z życia wycięte, marzenia, które nigdy się nie spełnią, przeszłość upaprana błotem, smród i zgnilizna ...

  • Bitwa Literacka – Pałac Pamięci

    Pustka. Nie widział, nie słyszał, nie czuł. Czy on w ogóle istniał? W głowie krążyło mu tylko jedno zdanie, w kółko i kółko: Chodź, zaprowadzę cię do Pałacu ...

  • Cień

    "Przede wszystkim, ogromny dystans do siebie i innych ludzi. Bez tego nie da się przeżyć. Tzn, da się, jednak można bardzo szybko oszaleć. Ochujeć można." Słowa ...

  • Coś a może nic

    Czuję, że wiatr zmywa mnie z powierzchni ziemi, jak fala porywająca bezbronną, zapomnianą, szmacianą lalkę. To uczucie towarzyszy mi już od dłuższego czasu, choć staram ...

  • Ten drugi.

    Zawsze gdzieś z boku oglądał moje działania. (Skurwysyn). Wszystko co robiłem był poddawane nieustannej krytyce. Wszystkie moje akcje musiały być idealnie takie jakie ...

  • Pozwól mi

    Chciałam zrzucić z siebie ten cały ciężar. Tak, jak zrzuca się ubranie wieczorem, bądź ściera szminkę. Zamiast tego zmazuję uśmiech. Nikt nie chce słuchać tego, jak ...

  • To był moment, którego nie zapomnę...

    Dla Pani Joanny, nauczycielki języka polskiego, która, ucząc mnie niecały rok, pobudziła mnie do życia… Pani Joannie, która przeczytała ten opis, jako pierwsza ...

  • Niechciana 2

    Promienie słoneczne wdarły się do mojego pokoju przez cienki firanki, aby oświetlić mi twarz. To był z pewnością głupi pomysł, żeby postawić łóżko naprzeciwko okna ...

  • Dzień 1

    Macie lub mieliście taki stan w życiu, że po prostu dusiliście się w swoim ciele, pokoju bądź mieście ? Czy rzeczywistość was po prostu przerażała ? Każdy człowiek ...

  • Szczęście

    Wiem, że czekacie na, , Głupią miłość", ale na razie coś innego ;) _________________________________________________ Nie chce być dorosła. Każdy w moim wieku już w ...

  • Czuje się jak zero.

    Czy byłaś w sytuacji, w której nie wiedziałaś co robić? Nie mogłaś znaleźć sobie miejsca, chodziłaś w te i we wte, chciało Ci się płakać? Ja tak mam od dłuższego ...