Inne - str 29

  • Spacer Natalii 5- Pamiętnik

    "Czy Wy też macie czasem takie wrażenie, że nikt was nie rozumie mimo, że posiadacie swoich wiernych przyjaciół, rodzinę czy partnera? Ja miewam tak często, czuję się ...

  • Łysa Góra

    Łysa Góra, dn. 31 lutego Anno Domini 2019 Mario, To nie jest tak, że ta ciemność trwa. Ona raczej... Faluje. Raz jest szara, może nawet czasami jasnoszara, a bywa tak ...

  • Wszystko może się zmienić...Rozdział 1

    Milena stała i patrzyła na dziewczynę nie rozumiejąc o co chodzi.Widziała ją na oczy pierwszy raz w życiu.Nie wiedziała jak ma zareagować. -Przepraszam.Nie przedstawiłam ...

  • Roztańczona 1

    "Drogi czytelniku! Moje życie to koszmar. Zawsze mówiono mi, że jestem silna, że dam sobie radę. Ja w to wierzyłam. Ale teraz nie mam już siły. Piszę ten list, aby ktoś ...

  • Chory konformizm

    „Nie jest tak źle” – pomyślała Renata zbiegając po schodach wiaduktu. Na jego dole mieściła się osiedlowa przychodnia lekarska NFZ – miejsce jej pracy. Od prawie ...

  • W-A-Ż-N-Enie

    Czy to ma jakiekolwiek znacznie? Zmiana świateł na skrzyżowaniu, milion kroków w stronę tego, za czym stare nogi biegną od lat, przelotne spojrzenia, zakurzone słowa, Twój ...

  • W poszukiwaniu miłosiernego Samarytanina

    Mariusz siedzi przed telewizorem i ogląda teledyski na 4fun.TV, to właściwe określenie, bo on naprawdę jedynie patrzy na ekran, nic poza tym. Chłopak nie rejestruje tego co ...

  • Nic dla mnie cz 17

    Jak wszystkim wiadomo, po zaślubinach przychodzi czas na dzieci. Nigdy nie wyobrażałam sobie siebie w roli matki, czułam na sobie coraz większą presję by dać Bastianowi ...

  • Rodzina, tak to się kiedyś nazywało..

    -Rodzina, to tylko rodzina, nie rozumie pani? Z nią dobrze wychodzi się wyłącznie na zdjęciach a za kulisami dzieją się różne rzeczy - czuję się strasznie, bo kobieta ...

  • Trudności

    Zamykam oczy. Wyobrażam sobie, że znajduję się w lesie. Wciągam delikatnie powietrze i rozkoszuję się wonią. Czuję zapach igieł, liści, grzybów. Słyszę skrzypienie ...

  • Demokratyczno-biurokratyczno-kapitalistyczne gówno

    Taki tam wierszyk oddający moje podejście do realiów dzisiejszego świata ;) Demokracja; krzyczeli; nasze życie odmieni bez jednostek rządzenia; nasze głosy będą cenić; ...

  • Zabierz.

    Nie zostawiaj mnie tu samej. Zbyt trudno walczyć z olbrzymem. To niemożliwe nie słuchać głosu, który jest jedynym dźwiękiem odbijającym się od ścian. Głosu pełnego ...

  • Prolog Nieidealne życie

    Czy istnieje coś gorszego od samotności?Większość ludzi uważa że otacza ich tak wiele osób że chcieliby być samotni.Lecz dopiero kiedy się nimi stają...Kiedy nic ich ...

  • Historia Aarona - Rodział 5

    Rozdział 5 Minęły dwa tygodnie od ataku rudowłosego chłopaka. Oczywiście nikt się nie dowiedział co się stało. Skłamaliśmy, że źle się czułem, więc Eli został u ...