Inne - str 26

  • List ode mnie dla mnie...

    ,,Porzuciłem Cię nie bez przyczyny, miałem powód. Ważny powód. Nie chcę, żeby ten list był smutny. Nie chcę, abyś przez niego płakała. (O ile potrafisz wylewać tam ...

  • Ucieczka cz.VI

    Podeszłam do krawędzi budynku i spojrzałam w dół. Ulica z tej strony nie była ruchliwa. Przejeżdżało nią kilka samochód. Ludzi też było niewiele. Trafiłam chyba do ...

  • Hawajskie szczęście cz.5

    Ciemno jest ciemno na ulicy nie ma nikog po za mną i krwawiącym brunetem. Nie dzwoniłam na policję zrobiłam tak jak prosił o to chłopak. -Nic Ci nie jest? -Doskonale ...

  • Na pograniczu

    Siedziałem przed oknem gapiąc się na stojący przed domem drewniany rower. Słońce powoli chowało się za horyzontem. W pewnej chwili poczułem okropny głód i poszedłem do ...

  • Afterlife 6

    Mogłem chodzić po pokoju, wymachiwać rękami, miałem swobodę ruchów... Jednak jedyne co robiłem to siedzenie pod ściana i wgapianie się w oświetlony wpadającym ...

  • Rozmowy ze Śmiercią Rozdział 4 / Koniec

    Rozdział 4 - Całe nasze życie jest jak kamień rzucony w wodę. Nigdy nie wiemy, jakie kręgi zatoczymy naszym upadkiem. Czyją śmierć spowodujemy i kogo uzdrowimy. Ile ...

  • Beneath my skin 4

    Michelle Moja głowa jest ciężka jak worek kamieni. Czuje, że spoczywam na czymś zimnym i wilgotnym, a nade mną wiruje poświata białego światła. Biała, jaskrawa plama ...

  • When i see your face 9

    Czując jednocześnie motylki w brzuchu i dziwny ucisk w żołądku, zbliżyłem się do Lizzy. Spostrzegła mnie dopiero gdy byłem tuż obok. Miała rozpuszczone włosy, mocny ...

  • George - r. XV Powrót do Aracco

    Wracam z Aracco, bo to o nie również mnie prosiliście :-) mam nadzieję, że rozdział się spodoba i że zachęci również innych do czytania tego opka ;-) Wypadli na ...

  • MELANŻ!!! 31.12.2016r.

    Aby biba była udana, i kac jebał z samego rana, spełnienia wszystkich marzeń potoku, tego Wam życzę w Nowym Roku!!!!... 2017! NAJLEPSZEGO!!!

  • Życzenia

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć wam najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, byście zacnych mieli gości, pokonali swe ...

  • Porwana.

    Ból, cierpienie, nienawiść. Czy można doprowadzić do takiego stanu drugiego człowieka? Rodzimy się, żyjemy i umieramy, cały ten etap trwa kilkanaście lat. Czy człowiek ...

  • Dom mamo

    -Mamo, mamo.Gdzie jesteś ? -Jestem, jestem tutaj. -Tutaj, znaczy.... Magda obudziła się znowu miała ten sen. Magda ma 25 lat pracuje w szpitalu na oddziale ...

  • Drabble – Grabarz

    Wszystko dopięte na ostatni guzik (przynajmniej powinno być), kościół zaklepany, muzyka zamówiona, sala weselna gotowa. Jeszcze tylko do księdza, jeszcze tylko ostatnie ...